Sabina Potočki

Poklic Produkcija
Področja Ples
Rojen/a Bivša-Jugoslavija
Kraj, država bivanja Ljubljana, Slovenija

Biografija

 

Sabina Potočki je producentka in plesalka, samozaposle­na v kulturi. Leta 1984 je diplomirala na Visoki ekonomsko komercialni šoli v Mariboru, istega leta pa je nadaljevala študij sociologije na FSPN v Ljubljani. S plesom se je začela ukvarjati leta 1975 v plesni skupini Point / Magra (KUD Študent) v Mariboru. Je ena od ustanovnih članic prve profesion­alne plesne skupine v Sloveniji, Plesni Teater Ljubljana, kjer je v letih 1984–2004 kot plesalka nastopila v več kot tridesetih predstavah domačih in tujih koreografov, režiserjev in video ustvarjalcev.

 

Poleg plesnih aktivnosti je v Plesnem teatru Ljubljana opravljala dela izvršne producentke in programske koordinatorke (1985–1997). Od 1999 do 2004 je kot projektna producentka in zadolžena za stike z javnostmi sodelovala pri Mednarodnem festivalu uličnih gledališča – Ana Desetnica, v letih 2000–2002 pa kot izvršna producentka pri pripravi dokumentarne filmske sekcije D-Day v Slovenski kinoteki. Bila je programska asistentka, izvršna producentka, programska soselektorica in programska koordinatorica Društva Mesto žensk, prireditelja Mednarodnega festivala sodobnih umetnosti Mesto žensk (1997–2007). Med leti 2008–2011 je vodila koordinacijo in izvršno produkcijo pri zavodu EMANAT, v zadnjih letih pa kot koordinatorka in izvršna producentka projektno sodeluje z različnimi organizacijami. V prostem času se ukvarja s terapevtskimi masažami in vodi tedenske treninge telesne vadbe.   

 

Tako zasebno kot pri svojem delu vseskozi sledi enemu glavnih ciljev Mesta žensk in še vedno meni, da je treba »spodbujati javno diskusijo in ozaveščenost o zastopanosti žensk v umetnosti in kulturi ter v družbi kot celoti, hkrati pa izpostavljati pomembne in kritične vidike sodobnosti.« 

 

Umetniška dela

Tip Vodstvo po razstavi, Sodobni ples, Festivalska razstava
Datacija 6. oktober 2018
Mesto produkcije Ljubljana

Vodeni ogledi so skušali prikazati lastne premisleke o formiranju plesne in performantivne scene v Sloveniji, o tem, kako nekatere stvari obstajajo kot odmev, sočasno, nanašajoč in razvijajoč se glede na, skozi te posamične[]