Živković, Nataša: Zavoljoočeta

Živković, Nataša: Zavoljoočeta

Ogledov: 113
Naslov Zavoljoočeta
Tip Performans, Ples, Monodrama, Plesni performans, Sodobni ples
Datacija 10. oktober 2014 – 5. november 2014
Prizorišče Kosovelova dvorana, Cankarjev dom
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk, Vianegativa
Koprodukcija Cankarjev dom
URL Zavoljoočeta
Evidenčna številka CoW-2014-PLES-589

Sinopsis

 

»Zakaj? To delam zavoljo očeta. Kdo je? Inženir Litostroja, ki se je upokojil, ko mi je bilo 13 let. Predsednik Pihalnega orkestra Litostroj, kateremu je priskrbel nove uniforme in inštrumente. Član Komunistične partije Jugoslavije. Vernik, ki je na steno v naši dnevni sobi obesil veliko Titovo sliko. (In jo snel takoj, ko je Jugoslavija razpadla.) Človek, ki se je nekega dne odločil, da si ne bo več umival zob – in izgubil skoraj vse. Njegovo ime je Vukosav Živković. Ni niti znana osebnost, niti ga ne odlikujejo kakšna posebna znanja ali priznanja. Je moj oče in to je dovolj. Oče je preprosto zmeraj tukaj. Zmeraj je tako ali drugače navzoč. Ne glede na to, ali se ga zavedam ali ne.« (Nataša Živković)
 

Performans Zavoljoočeta je svojevrstni poklon očetu. Zastavljen je kot drugi del trilogije, ki uprizarja družinske konstelacije hči - mati, hči – oče, hči kot mati – otrok. Začenja se tam, kjer se je končala Prva ljubezen, drugič (Preboleti Naceta Junkarja), v dvorani Cankarjevega doma, od koder je odšla mati in kjer je zdaj oče navzoč le tako, da je odsoten, z zavezanostjo, ki je zaradi tega še močnejša.

 

Aranžer: Gregor Vidmar; dearanžer: Tomaž Grom;

 

 

Sodelujejo

Umetniško vodenje Bojan Jablanovec
Ples Nataša Živković
Dirigiranje Gregor Vidmar
Dramaturgija Jasmina Žgank
Inštrumentalna glasba Pihalni orkester Litostroj

Avtor/ica, skupina

Produkcija

Mesto žensk
Vianegativa

Koprodukcija

Cankarjev dom