Jocelyn Pook je skladateljica, ki z enako lahkoto piše partiture tako za koncerte kot za film, gledališke ali pa plesne predstave. Klasično glasbeno izobrazbo si je izklesala na violi, kar jo postavlja v svet kompozicije kot umetnico linearnih, horizontalnih glasbenih dogodkov. In če prisluhnemo njenim partituram natančneje, lahko izluščimo izredne finese, ki se jim skladateljica posveča – zaznamo subtilno in natančno izpeljane melodične linije, ki se lovijo in spajajo v sozvočja s pridihom renesanse, klasike in sodobnega pulza. Jocelyn Pook ustvarja v družbi zanimivih glasbenih imen: Laurie Anderson, Ryuichi Sakamoto, Natacha Atlas, Peter Gabriel, med ansambli pa seveda The Communards in Massive Attack.
Med drugim je naredila partituro za razvpiti film Eyes Wide Shut (Široko zaprte oči, zadnji film, ki ga je ustvaril režiser Stanley Kubrick, 1999), dve leti kasneje (2001) pa še glasbo za filma L’emploi du temps (Izkoristek časa, režija Laurent Cantet) in Comment j’ai tué mon père (Kako sem ubil svojega očeta, režija Anne Fontaine). Za tem smo njeno glasbo slišali še leta 2002 v filmu Gangs of New York (Tolpe New Yorka, režija Martin Scorsese); filmsko glasbo je sicer naredil Howard Shore, Jocelyn pa je prispevala skladbo Dionysus (z albuma Untold Things).