kpD, kleines postfordistisches Drama; Laderman Ukeles, Mierle; Ferrer, Esther; Yang, Haegue; Boudry, Pauline; Lorenz, Renate; Choi, Binna; Tanaka, Maiko; Oorthuizen, Sanne; Ask!, (Actie Schone Kunsten); Kim, Jinsuk; Collective, Werker; Buchanan, Ruth; Our Autonomous Life?, (OAL): Velika gospodinjska revolucija se nadaljuje [letak]

Naslov Velika gospodinjska revolucija se nadaljuje [letak]
Tip Publikacije: mediji, Razstavni katalog, Zloženka
Datacija 4. oktober 2013
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Jezik slovensko, angleško
Format 59x42 cm
URL Mesto žensk
Evidenčna številka CoW-2013-PUB-771

Sinopsis

 

Velika gospodinjska revolucija (GDR) je dolgoročni projekt »živega raziskovanja«, ki ga razvija CasCo – Office for Art, Design and Theory v Utrechtu, Nizozemska, od oktobra 2009. Kuratorka projekta je Binna Choi, v sodelovanju z  Maiko Tanaka in s pomočjo Yolande van der Heide. GDR SE NADALJUJE je posebna potujoča oblika projekta, katere namen je najti podobnosti z drugimi lokalnimi konteksti in pobudami in nadaljnja realizacija dolgoročnega projekta.

 

Po navdihu »materialnih feminističnih« gibanj v ZDA s konca 19. stoletja, ki so eksperimentirala s skupnostnimi rešitvami kot odgovorom na izolirano življenje in delo gospodinj, je projekt Velika gospodinjska revolucija povabil k sodelovanju umetnice, oblikovalke, gospodinjske delavke, arhitektke, vrtnarke, aktivistke in druge, da bi skupaj raziskale in na novo opredelile gospodinjsko okolje in izzvale tradicionalne in sodobne delitve med zasebnim in javnim. Cilj projekta je iskanje novih oblik življenja in dela v skupnosti in njihova uresničitev v vsakdanjem življenju. GDR deli z drugimi svojo kontinuirano raziskovalno dejavnost prek prezentacij novih in referenčnih umetniških del v obliki razstave kot platforme za vrsto javnih dejavnosti in/ali vse obsežnejšo knjižnico projekta. Gostujoči program GDR – GDR SE NADALJUJE – je bil zasnovan kot posebna oblika mednarodnega sodelovanja: »prilagojen« lokalnemu kontekstu prizorišča posameznega gostitelja je ustvarjal tesnejše vezi med organizacijo in okoliškimi skupnostmi.

 

GDR je v kontekstu festivala Mesto žensk predstavljal izbor umetniških del in arhivskih materialov, ki prinašajo drugačne perspektive in dojemanja dela »domá« v post-fordističnih pogojih vsakdanjega življenja. Dela ne ponujajo samo vpogleda v sedanje in pretekle boje, povezane z nevidnim in prekarnim delom, temveč prinašajo tudi možnosti organizacije, solidarnosti in kompozicije. Tu kritične izkušnje stopijo v prakso preobrazbe tistega, za kar verjamemo, da je mogoče edino doseči s formacijo oblike kolektivnega subjekta. (Binna Choi, Maiko Tanaka)