Performans

Tip In situ, Mešani mediji, Večmedijska instalacija, Poezija, Zvočni performans, Akcija, Hepening, Participatorni performans, Trajajoči performans
Datacija 2018
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija WE.ARE institute
Koprodukcija MG+MSUM
Trajanje 26:35

the lovest, revisited je kratki dokumentarni film (25 min) o projektu the lovest. JAŠEVA trajnostna situacijska postavitev, work in progress instalacija z rednimi dogodki, se je dogajala v kletnih prostorih Moderne Galerije Ljubljana[]

Tip Monodrama, Participatorni performans
Datacija 12. oktober 2014
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Mesto žensk, KD integrali

Simona Semenič je svoj prvi besedni solo z naslovom Jaz, žrtev. premierno predstavila v okviru trinajstega festivala Mesto žensk leta 2007. V avtobiografskem besedilu in predstavi, ki jo je sama režirala in v njej tudi nastopila, se je[]

Tip Participatorni performans
Datacija 7. oktober 2013
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 27:17

  []

Tip Umetnost v javnem prostoru, Participatorni performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 04:27

Jugo joga je ‘live art’ performans, ki je nastal z združevanjem poz junakov na partizanskih spomenikih NOB in socrealističnih propagandnih posterjev s »fizkulturnimi« (telovadnimi) gibi in elementi joge. Gib spremlja[]

Tip Participatorni performans
Datacija 5. oktober 2013
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 25:55

  []

Tip Participatorni performans
Datacija 5. oktober 2013
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 04:37

  []

Tip Monodrama, Participatorni performans
Datacija 15. oktober 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Via negativa
Koprodukcija Mesto žensk
Trajanje 43:30

Igralka uprizarja lastno smrt kot globoko intimno in hkrati skrajno teatralno senzacijo. Stegn se je predstava, v kateri moramo vsi odigrati svoje vloge: performer postane truplo, gledalec postane pogrebec, predstava postane pogreb. []

Tip Interaktivna instalacija, Participatorni performans, Participatorni projekt, Relacijski projekt
Datacija 5. oktober 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 18:26

Delo je kolektivna igra postavljanja hiše iz kart. Poleg igre so hiše iz kart tudi simbol, ki pomeni strukturo ali argument, zgrajen na majavih ali takih temeljih, ki se bodo sesedli, če premaknemo nujno potreben (morda spregledan ali[]

Tip Monodrama, Participatorni performans
Datacija 2010
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Via negativa
Koprodukcija Mesto žensk
Trajanje 50:23

  []

Tip Monodrama, Participatorni performans, Izjava
Datacija 2010
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Via negativa

Igralka uprizarja lastno smrt kot globoko intimno in hkrati skrajno teatralno senzacijo. Stegn se je predstava, v kateri moramo vsi odigrati svoje vloge: performer postane truplo, gledalec postane pogrebec, predstava postane pogreb.

Podnaslov Javni literarni performans
Tip Umetnost v javnem prostoru, Participatorni performans, Javna intervencija
Datacija 13. oktober 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 11:49

  []

Tip Participatorni performans, Trajajoči performans
Datacija 11. oktober 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 59:47

  []

Podnaslov Javni literarni performans
Tip Umetnost v javnem prostoru, Participatorni performans, Javna intervencija
Datacija 10. oktober 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 32:47

  []

Tip Participatorni performans, Ulični performans, Javna intervencija
Datacija 3. oktober 2007 – 13. oktober 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 14:05

  []

Tip Participatorni performans, Vztrajnostni performans
Datacija 17. junij 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:16

Ena od pomembnih lastnosti, ki performans loči od gledališke predstave, je status obiskovalcev umetniškega dogodka. Ta se od gledalcev gledališke predstave loči po tem, da so priča dogodka, včasih pa celo sodelavci oz.[]

Tip Umetnost v javnem prostoru, Participatorni performans, Javna intervencija
Datacija 12. oktober 2003 – 19. oktober 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Koprodukcija MG+MSUM
Trajanje 08:07

  []

Tip Umetnost v javnem prostoru, Participatorni performans, Javna intervencija
Datacija 12. oktober 2003 – 19. oktober 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Koprodukcija MG+MSUM
Trajanje 16:08

  []

Tip Umetnost v javnem prostoru, Eksperimentalni video, Participatorni performans, Javna intervencija
Datacija 12. oktober 2003 – 19. oktober 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Koprodukcija MG+MSUM
Trajanje 05:20

  []

Tip Body art / Live art, Participatorni performans
Datacija 2. julij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 10:41

Otvoritveni dan tretjega tedna festivala Break se je začel s performansom "Mach es jetzt" Elene Kovylina, ki se ukvarja s smrtjo z obešenjem. []

Tip Akcija, Body art / Live art, Participatorni performans
Datacija 9. maj 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 47:35

Oreet Ashery je v začetku zanimal cross/dressing le kot igra in posvetilo njenim prijateljem, ki jih je posrkala ortodoksna vera. Toda prav kmalu je iz maškarade zrastel lik Marcusa Fisherja, ki je postal njen alter ego. V hebrejščini[]

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Body art / Live art, Participatorni performans
Datacija 31. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:11

Spolnost je še vedno bojišče, na katerem ne bo nikoli zmanjkalo žrtev. Spolovila so orožje, ležišča ali pa stojišča so bojno polje. Ground truth, bi rekli v vojaškem žargonu. To je simulacija stanj, v katerih[]

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Body art / Live art, Participatorni performans
Datacija 31. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 22:02

Spolnost je še vedno bojišče, na katerem ne bo nikoli zmanjkalo žrtev. Spolovila so orožje, ležišča ali pa stojišča so bojno polje. Ground truth, bi rekli v vojaškem žargonu. To je simulacija stanj, v katerih[]

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Body art / Live art, Participatorni performans
Datacija 31. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 27:39

Spolnost je še vedno bojišče, na katerem ne bo nikoli zmanjkalo žrtev. Spolovila so orožje, ležišča ali pa stojišča so bojno polje. Ground truth, bi rekli v vojaškem žargonu. To je simulacija stanj, v katerih[]

Podnaslov Ja sam umjetnik koji želi mjenjati svijet!
Tip Hepening, Participatorni performans
Datacija 2. april 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:04

Podnaslov Ja sam umjetnik koji želi mjenjati svijet!
Tip Hepening, Participatorni performans
Datacija 2. april 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 04:44

Spletna razstava