Performans

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 15. oktober 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Via Negativa
Koprodukcija Mesto žensk
Trajanje 33:53

  []

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 7. oktober 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija Mesto žensk
Trajanje 02:38

Cassils je umetnik_ca in bodybuilder_ka, ki uporablja svoje mogočno telo za intervencije v različnih kontekstih – njegov_njen cilj je preizpraševanje sistemov moči in nadzora. Njegovo_Njeno delo prinaša intimno in zgovorno[]

Tip Vztrajnostni performans
Datacija 31. marec 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 18:35

"Anus Rona Atheyja ima posebno mesto v zgodovini sodobnega performansa… Njegovo telo je predstavljeno kot sveto (navdahnjeno od nečesa božanskega, njegova potencialna transcendenca pa večno iztrgana nazaj v imanentnost telesnih odprtin[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 31. marec 2011
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 18:36

"Anus Rona Atheyja ima posebno mesto v zgodovini sodobnega performansa… Njegovo telo je predstavljeno kot sveto (navdahnjeno od nečesa božanskega, njegova potencialna transcendenca pa večno iztrgana nazaj v imanentnost telesnih odprtin[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans, Sodobni ples
Datacija 15. oktober 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Via Negativa
Koprodukcija Mesto žensk
Trajanje 41:23

Barbara Kukovec s svojimi nastopi v projektih Vie Negative (Izhodiščna točka: Jeza, Še, Bi ne bi, Viva Verdi, 4 smrti) sistematično poglablja in prečiščuje svoj analitični pristop, s katerim raziskuje paradoks žive[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 1. marec 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 27:08

Politična zavest Evropejcev je v razmerju do evropske 'stvari' na najnižji ravni doslej in evrokrati si belijo glave z rešitvami, ki bi intervenirale v bazo tako, da bi politične ideje v službi ekonomije obarvale mit o uniji v tako[]

Tip Artivizem, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 1. marec 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 11:55

Politična zavest Evropejcev je v razmerju do evropske 'stvari' na najnižji ravni doslej in evrokrati si belijo glave z rešitvami, ki bi intervenirale v bazo tako, da bi politične ideje v službi ekonomije obarvale mit o uniji v tako[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans, Izjava
Datacija 1. marec 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 08:43

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 1. marec 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 11:57

Politična zavest Evropejcev je v razmerju do evropske 'stvari' na najnižji ravni doslej in evrokrati si belijo glave z rešitvami, ki bi intervenirale v bazo tako, da bi politične ideje v službi ekonomije obarvale mit o uniji v tako[]

Tip Vztrajnostni performans
Datacija 7. oktober 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 06:51

  []

Tip Participatorni performans, Vztrajnostni performans
Datacija 17. junij 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:16

Ena od pomembnih lastnosti, ki performans loči od gledališke predstave, je status obiskovalcev umetniškega dogodka. Ta se od gledalcev gledališke predstave loči po tem, da so priča dogodka, včasih pa celo sodelavci oz.[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 20. december 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija MG+MSUM
Trajanje 29:19

Aceptio corpus alieni je medicinski termin za označevanje uspešnega zraščanja darovanega tkiva ali organa v gostiteljevo telo. Performans Acceptio spada v opus intimističnih projektov kjer Tabar kontrastira osebno in duhovno[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 20. december 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija MG+MSUM
Trajanje 10:05

Aceptio corpus alieni je medicinski termin za označevanje uspešnega zraščanja darovanega tkiva ali organa v gostiteljevo telo. Performans Acceptio spada v opus intimističnih projektov kjer Tabar kontrastira osebno in duhovno[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 19. november 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 10:42

V performansu s podnaslovom 'Za noht' Tabar problematizira učinek, sicer povsem legitimne večinske odločitve državljanov Slovenije, da država postane del Evropske unije. Neznosno premoč večine nad anonimnim posameznikom Tabar[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 19. november 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 57:00

V performansu s podnaslovom 'Za noht' Tabar problematizira učinek, sicer povsem legitimne večinske odločitve državljanov Slovenije, da država postane del Evropske unije. Neznosno premoč večine nad anonimnim posameznikom Tabar[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 19. november 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 06:10

V performansu s podnaslovom 'Za noht' Tabar problematizira učinek, sicer povsem legitimne večinske odločitve državljanov Slovenije, da država postane del Evropske unije. Neznosno premoč večine nad anonimnim posameznikom Tabar[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 6. julij 2002
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 61:05

Otvoritveni dan tretjega tedna festivala Break se je začel s performansom "Mach es jetzt" Elene Kovylina, ki se ukvarja s smrtjo z obešenjem. []

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 22. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 28:35

Tip Intervju, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 22. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 24:38

Umetnica odpira svoje telo, kar vključuje obrede označevanja telesa in puščanja krvi. Njena dela prepoznavajo pomen telesa, a hkrati ga zanikajo. Občinstvo postane soudeležen v zločinu, s potrjevanjem in[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 61:43

Umetnica odpira svoje telo, kar vključuje obrede označevanja telesa in puščanja krvi. Njena dela prepoznavajo pomen telesa, a hkrati ga zanikajo. Občinstvo postane soudeležen v zločinu, s potrjevanjem in[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 18. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 15:51

Bolečina, mučenje, pohabljeno telo so elementi, ki so prisotni v umetniškem izrazu norveškega fakirja in umetnika Håvveja Fjella, pri katerem bolečina deluje kot oblika transferja. Fjell s pomočjo bolečine[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 29:54

Bolečina, mučenje, pohabljeno telo so elementi, ki so prisotni v umetniškem izrazu norveškega fakirja in umetnika Håvveja Fjella, pri katerem bolečina deluje kot oblika transferja. Fjell s pomočjo bolečine[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 18. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:13

V performansu umetnik razstavlja svoje "butoh" pobeljeno telo, obešeno v krčevitih pozah. Na prvi pogled je telo pod nadzorom, dejansko pa se bori s samim seboj, išče mir, nadzor in ravnotežje: fizično in[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 18. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 32:22

Bolečina, mučenje, pohabljeno telo so elementi, ki so prisotni v umetniškem izrazu norveškega fakirja in umetnika Håvveja Fjella, pri katerem bolečina deluje kot oblika transferja. Fjell s pomočjo bolečine[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 18. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica

V performansu umetnik razstavlja svoje "butoh" pobeljeno telo, obešeno v krčevitih pozah. Na prvi pogled je telo pod nadzorom, dejansko pa se bori s samim seboj, išče mir, nadzor in ravnotežje: fizično in[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 2. marec 2001
Mesto produkcije Koper / Capodistria, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Obalne galerije Piran
Trajanje 04:04

V drugem performansu iz tetralogije, je leta 2001, ko smo bili Slovenci na pragu vstopa v Evropsko unijo, Tabar izhajal iz znanega slengovskega zaklinjanja, češ: "raje kot naredim to in to (recimo vstopim v Evropo), si zvrtam luknjo v[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 2. marec 2001
Mesto produkcije Koper / Capodistria, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Obalne galerije Piran
Trajanje 03:59

V drugem performansu iz tetralogije, je leta 2001, ko smo bili Slovenci na pragu vstopa v Evropsko unijo, Tabar izhajal iz znanega slengovskega zaklinjanja, češ: "raje kot naredim to in to (recimo vstopim v Evropo), si zvrtam luknjo v[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 10:20

Tabar je v performansu, ki ga je inspiriralo dnevno-politično pranje možganov na urgentno-ambulantni način poustvaril svoje stališče do državno političnega projekta priključevanja k Evropski uniji. Leta 1999, ko je državni marketing[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:01

Tabar je v performansu, ki ga je inspiriralo dnevno-politično pranje možganov na urgentno-ambulantni način poustvaril svoje stališče do državno političnega projekta priključevanja k Evropski uniji. Leta 1999, ko je državni marketing[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 3. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:02

Umetnici, ki nastopata pod skupnim imenom Eclipse, sta zarezali v softpornokičeraj slovenske ljubezenske ekonomije. Svoje izvirno vedenje o umetnostnem okolju, ki jih kot novinki določa, testirata s posebnim instrumentom. Performance[]

Podnaslov Lepota ekstrema II.
Tip Portretna fotografija, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 1. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 12:10

Goran Bertok je za festival zasnoval sadomazohistični performans Meso sužnja, v katerem je moškega z masko mučila v nuno oblečena ženska s prebadanjem in zažiganjem kože. Bertok je na podlagi performansa izdelal[]

Tip Portretna fotografija, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:07

Goran Bertok je za festival zasnoval sadomazohistični performans Meso sužnja, v katerem je moškega z masko mučila v nuno oblečena ženska s prebadanjem in zažiganjem kože. Bertok je na podlagi performansa izdelal[]

Podnaslov Lepota ekstrema II.
Tip Portretna fotografija, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 1. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 12:00

Goran Bertok je za festival zasnoval sadomazohistični performans Meso sužnja, v katerem je moškega z masko mučila v nuno oblečena ženska s prebadanjem in zažiganjem kože. Bertok je na podlagi performansa izdelal[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 10. december 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 14:38

Performans spada v Tabarjeve intimne projekte, kjer neizrekljivo čustveno vsebino podvoji z eksplicitnim medicinskim postopkom, ki s svojo mehaničnostjo na eni strani in z objektivno življensko nevarnostjo vzpostavi komaj znosen kontrast in[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 10. december 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 14:52

Performans spada v Tabarjeve intimne projekte, kjer neizrekljivo čustveno vsebino podvoji z eksplicitnim medicinskim postopkom, ki s svojo mehaničnostjo na eni strani in z objektivno življensko nevarnostjo vzpostavi komaj znosen kontrast in[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 10. december 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:35

Performans spada v Tabarjeve intimne projekte, kjer neizrekljivo čustveno vsebino podvoji z eksplicitnim medicinskim postopkom, ki s svojo mehaničnostjo na eni strani in z objektivno življensko nevarnostjo vzpostavi komaj znosen kontrast in[]

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 23. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 28:53

Ron Athey je v Kapelici premierno izvedel performans in ob tem pokazal svojo novo tetovažo. Koncept: Batailleov solarni anus. "Solarni anus je še nedotaknjen anus ženskega telesa pri osemnajstih, s katerim ne moremo primerjati nič[]

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 23. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 28:54

Ron Athey je v Kapelici premierno izvedel performans in ob tem pokazal svojo novo tetovažo. Koncept: Batailleov solarni anus. "Solarni anus je še nedotaknjen anus ženskega telesa pri osemnajstih, s katerim ne moremo primerjati nič[]

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 23. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 04:39

Ron Athey je v Kapelici premierno izvedel performans in ob tem pokazal svojo novo tetovažo. Koncept: Batailleov solarni anus. "Solarni anus je še nedotaknjen anus ženskega telesa pri osemnajstih, s katerim ne moremo primerjati nič[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 11. december 1997
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:11

Za svoj prvi performans si je Tabar izbral enega od treh urgentnih postopkov (intubacija, vbrizganje adrenalina v srce, elektro stimulacija srca), ki jih medicinski reševalci uporabijo pri oživljanju-reanimaciji pacienta in tako napovedal[]

Tip Satira, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 10. junij 1997
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:46

Spletna razstava