Vanouse, Paul: Ocular Revision & Latent Figure Protocol

Ogledov: 3
Naslov Ocular Revision & Latent Figure Protocol
Tip Instalacija, Medijska umetnost, Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost
Datacija 2011
Prizorišče Galerija Kapelica
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Format 720x576 pxl
Trajanje 21' 14"
URL http://www.kapelica.org/index_si.html#event=811
Evidenčna številka KAP-2011-MED-236

Sinopsis

Paul Vanouse je umetnik, ki pri svojem delu kot orodje uporablja tehnike molekularne biologije. Predpostavlja, da je posnetek DNK kulturno najbolj avtoritaren artefakt naše dobe, če upoštevamo, da v sodni dvorani šteje za "zlati standard" osumljenčeve identifikacije. Z uporabo DNK kot materiala in medija upodobitve skuša destabilizirati njegovo absolutnost in avtoriteto.

 

Ocular Revision je biotehnološka instalacija, ki s pomočjo elektroforeze v gelu in krožne naprave, ki jo je razvil avtor, omogoča, da se DNK izrisuje v različnih podobah in vzorcih. Vanouse z uporabo te naprave hudomušno preobrne izraz "genetsko mapiranje", ki v molekularni biologiji pomeni natančno lociranje specifičnih genov v DNK zaporedjih, v risanje map z geni. Kadar znanstveniki ustvarjajo zemljevide DNK, je DNK predmet, Vanouse pa v svojem projektu ustvarja zemljevide z DNK, pri čemer je DNK sredstvo. Umetnik tako spreminja DNK material v živo, organsko izkušnjo, v nasprotju z znanstvenimi prezentacijami, ki DNK prikazujejo v statičnih diagramih. S selektivno obdelavo DNK običajnih laboratorijskih organizmov ustvarja DNK podobe, ki opozarjajo na možnost poljubnega manipuliranja z DNK in potemtakem na možnost manipuliranja z "resnico". Postavitev v galeriji je razširjena še z njegovim zgodnejšim projektom 'Latent Figure Protocol'.

Avtor/ica, skupina

Vanouse, Paul

Produkcija

Prizorišče

Podobno iz AV arhiva

Umetniško delo
Gracie Andy, Autoinducer_Ph-1, Ljubljana, 27. maj 2008, 15' 12"
Dokumentacija
Stone Sandy, Drive-By Theory [laboratorij], 9. Mednarodni festival računalniških umetnosti, MKC Maribor, Ljubljana, 30. maj 2003, 17' 19"
Spletna razstava