Medijska umetnost

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost
Datacija 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:14

Paul Vanouse je umetnik, ki pri svojem delu kot orodje uporablja tehnike molekularne biologije. Predpostavlja, da je posnetek DNK kulturno najbolj avtoritaren artefakt naše dobe, če upoštevamo, da v sodni dvorani šteje za[]

Tip Glasovni performans, Novomedijski performans, Predavateljski performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 28:17

‘Drage dame, hvala’ je intermedijski performans – moja zahvala umetnicam, ki so se v bližnji ali daljni preteklosti (kljub različnim preprekam) uspele uveljaviti. Gre za uprizoritev intervencije v lastni spomin: vprašanje o[]

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 7. september 2010
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 14:17

Eksperimentalni zvočni performans je uvod v otvoritev razstave S.A.T.U. Venzhe Christa in zaznamuje sodelovanje dveh intermedijskih umetnikov — indonezijskega in slovenskega — v polju DIY tehnologij. Performativna matrica se[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost
Datacija 25. maj 2010
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 25:01

Performans se s svojim tehnološko usmerjenim konceptom oddaljuje od klasičnih praks ustvarjanja avdiovizualnih kompozicij, saj na inovativen način posega v polje uporabe tehnologije ter razširja vprašanje podatkovnega medija.[]

Tip Programirana umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 26:48

Zvočni performans se naslanja na tradicijo raziskovanj v polju eksperimentalnih tehno-medijev povezanih s proizvodnjo in distribucijo zvočnih signalov znotraj mehanike, elektronike in umetnosti. Izdelane zvočne mašine združujejo elemente[]

Tip Hektivizem, Akcija
Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:06

Radioaktivnost je velika ekološka tema, medicinsko področje pa eno redkih, kjer radioaktivne izotope srečujemo v dnevni rabi za namene zdravljenja in zdravstvene diagnostike. Od tod Tabarjev interes za odkrivanje radioaktivnosti v[]

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 08:48

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 10:37

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 24. oktober 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 24:50

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 61:03

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 57:33

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 55:42

Opozorilo: Močno poškodovana slika in zvok na izvorni miniDV kaseti. []

Podnaslov Arzenal Depo / 2K9
Tip Hektivizem, Akcija
Datacija 24. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:51

Radioaktivnost je velika ekološka tema, medicinsko področje pa eno redkih, kjer radioaktivne izotope srečujemo v dnevni rabi za namene zdravljenja in zdravstvene diagnostike. Od tod Tabarjev interes za odkrivanje radioaktivnosti v[]

Podnaslov Arzenal Depo / 2K9
Tip Hektivizem, Akcija
Datacija 24. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:26

Radioaktivnost je velika ekološka tema, medicinsko področje pa eno redkih, kjer radioaktivne izotope srečujemo v dnevni rabi za namene zdravljenja in zdravstvene diagnostike. Od tod Tabarjev interes za odkrivanje radioaktivnosti v[]

Tip Kinetična instalacija, Mešani mediji, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 2. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 11:00

V posameznih razvojnih fazah projekta Robot Partner želimo raziskati osnove in razmerja v partnerstvu med človekom, ostalimi živimi bitji in stroji. V projektu tematiziramo sodobne vrednote, zamisli in podobe napredka (Fortschritt). Eden izmed[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Novomedijski performans
Datacija 30. september 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 55:29

Elektromagnetna valovanja iz vesolja v frekvenčnem spektru 10.95 - 11.7 GHz zajemamo preko radijskega sprejemnika in računalniskega vmesnika in jih prevajamo v signale, ki jih performerka občuti skozi elektrode pritrjene na svojem telesu.[]

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 18:57

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 31:56

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 27:10

Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je[]

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:07

Izvajalca sta povezana z omrežjem elektronskih inštrumentov. Zvok proizvajata s približevanjem drug drugemu, z vzpostavljanje fizičnega stika kot so dotiki, udarci, poljubi. Zvok, ki ga oddajata, teče skozi njuni telesi v obliki[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Samostojna razstava
Datacija 27. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 15:12

'Autoinducer_Ph-1' je predelava tradicionalne azijske tehnike pridelave riža, ki izkorišča naravno simbiozo med praprotjo iz rodu Azolla in cianobakterijo iz rodu Anabaena. V instalaciji je to razmerje določeno z novimi parametri,[]

Tip Programirana umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 20. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 19:29

Zvočna intervencija 'Error Trash v.1.3' je nadaljevanje projekta 'Paralelne podatkovne napake 1.1', kjer se avtor osredotoča na vprašanja, povezana z ''real-time'' prenosi podatkov v sodobnih, široko[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Artivizem, Umetnost v javnem prostoru
Datacija 22. december 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 60:08

V zadnjih letih smo priča družbenim spremembam, ki vnašajo v splošno sliko družbe vedno večji procent revščine. V njej ali na pragu nje živijo različne marginalizirane skupine kot so revni posamezniki in družine, begunci[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost
Datacija 3. november 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 40:54

Projekt je bil predstavljen kot del spremljevalnega programa festivala Break 2.3 festival: 'Nove vrste' (7. – 21. november 2005, www.break-festival.org) 

Tip Participatorni performans, Vztrajnostni performans
Datacija 17. junij 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:16

Ena od pomembnih lastnosti, ki performans loči od gledališke predstave, je status obiskovalcev umetniškega dogodka. Ta se od gledalcev gledališke predstave loči po tem, da so priča dogodka, včasih pa celo sodelavci oz.[]

Tip Svetlobna instalacija, Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 7. december 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:37

Andres Bosshard ljubi velike inštalacije. Ne le zaradi velikosti, temveč zaradi preseganja okvirov - prebijanje zvočne meje in poseganja izza robov predstavljivega, ki se nam potem vrača kot odmev - to je tisto, kar ga fascinira! Igra se z[]

Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:39

f18institut ne sanjari o ultimativnih "ubijalskih aplikacijah" niti o razvijanju tako imenovane 'informacijske družbe'. Skupina želi svoje občinstvo nagovarjati igrivo, z mogočim in nemogočim, sanjami pa tudi z morami.[]

Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 22. december 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod Projekt Atol, Kiberpipa - OPALab (Open Audio Institute), RX:TX
Trajanje 48:24

V skladu z Holzerjevim večletnim ukvarjanjem z radijem in radijskimi valovi kot medijem in samim izvorom zvoka, ki ob obdelavi in procesiranju dobi svojo (samo-)referenčnost, bo tudi v tokratnem perfomansu uporabljal elektromagnetno valovanje[]

Tip Kinetična instalacija, Informacijska umetnost, Kibernetika, Robotska umetnost, Novomedijski performans
Datacija 17. december 2003
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 55:50

Opozorilo: Do 09:00 minute je posnetek močno poškodovan.  []

Tip Informacijska umetnost, Kibernetika, Predavateljski performans
Datacija 30. maj 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija 9. Mednarodni festival računalniških umetnosti, MKC Maribor
Trajanje 58:41

Opozorilo: Drugi del predavateljskega performansa ni objavljen zaradi akutnih tehničnih poškodb izvornega video gradiva. []

Tip Večmedijska instalacija, Svetlobna instalacija, Zvočna instalacija, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 6. marec 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 32:09

Svetlobni objekt '5x5x5' krmilita dva 'pilota' - izvajalca, ki preko MIDI protokola skozi različne algoritme v realnem času modelirata svetlobne oblike in iluzije gibanja v objektu in njim komplementarne zvoke.

Tip Video instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 16. januar 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 24:29

... v studio sem stopil skozi vežo, ki je bila narejena iz lesenega transportnega zaboja za velikega robota. V prostoru, velikem kakih sto kvadratov je tik ob vhodu stal velik robot. Mašina 0.5 je pajku podobna, šestnoga konstrukcija,[]

Tip Video instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 16. januar 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 62:31

... v studio sem stopil skozi vežo, ki je bila narejena iz lesenega transportnega zaboja za velikega robota. V prostoru, velikem kakih sto kvadratov je tik ob vhodu stal velik robot. Mašina 0.5 je pajku podobna, šestnoga konstrukcija,[]

Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 6. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 17:00

Zvok in slika obstajata sama na sebi, neodvisna od strukture in forme. []

Tip Akt, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 41:22

V interaktivnem performansu Kri je slajša od medu je telo performerke razdeljeno kot pri mesarju. Vsak od enajstih kosov mesa je posvečen eni od umetnic ali umetnikov, ki so usodno vplivali na delo Tandem Eclipse[]

Tip Akt, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Računalniška umetnost, Skupinska razstava
Datacija 18. januar 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 13:14

V interaktivnem performansu Kri je slajša od medu je telo performerke razdeljeno kot pri mesarju. Vsak od enajstih kosov mesa je posvečen eni od umetnic ali umetnikov, ki so usodno vplivali na delo Tandem Eclipse[]

Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Zvočni performans
Datacija 15. januar 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 36:49

Sonično gledišče je modularna zvočno – vizualna instalacija, sestavljena iz ''vmesnika'' po imenu Okrogla miza, ter komplementarnega modula po imenu 'Prizma'. Njima se je pridružil še tretji modul[]

Tip Zvočna umetnost, Video instalacija, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 14. december 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod C.C.C.
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 19:05

Osnova multimedijskega dogodka je žensko telo kot objekt, telo, katerega koža ponazarja univerzum, v katerem nastajajo naša raziskovanja in odkrivanja sebe, naše fantazije in iluzije, ki jih povzročajo različni mediji, skozi[]

Tip Kinetična instalacija, Robotska umetnost
Datacija 23. maj 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija MFRU
Trajanje 29:12

Chico MacMurtrie je legendarni robotar, ki je postavil standarde za antropomorfne robote v umetniških okvirih. S svojim lucidnim humorjem oblikuje robote iz materialov, ki še zdaleč niso le domena sofisticirane kibernetike, temveč jih[]

Tip Kinetična instalacija, Robotska umetnost
Datacija 23. maj 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija MFRU
Trajanje 22:20

Chico MacMurtrie je legendarni robotar, ki je postavil standarde za antropomorfne robote v umetniških okvirih. S svojim lucidnim humorjem oblikuje robote iz materialov, ki še zdaleč niso le domena sofisticirane kibernetike, temveč jih[]

Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 17. oktober 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija KUD Mreža
Trajanje 32:26

Performans temelji na osebni izkušnji divje vožnje po mestu, obkrožene s sovražnimi avtomobili in grozečimi tramvaji. Z izgorevanjem lastne energije človek - bicikel izpolnjuje rešilni prostor praznine med brzečim železom, avto -[]

Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 17. oktober 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija KUD Mreža
Trajanje 31:19

Performans temelji na osebni izkušnji divje vožnje po mestu, obkrožene s sovražnimi avtomobili in grozečimi tramvaji. Z izgorevanjem lastne energije človek - bicikel izpolnjuje rešilni prostor praznine med brzečim železom, avto -[]

Tip Biotehnološka umetnost, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost, Novomedijski performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Mednarodni festival računalniške umetnosti, MKC Maribor
Trajanje 00:40

Arthur Elsenaar je šestnajst obraznih mišic ožičil tako, da lahko povsem poljubno upravlja in vpliva na obrazno mimiko. Govorica telesa kar naenkrat ni več dejavnost, ki bi komunicirala s svojo iskrenostjo, temveč je postala[]

Tip Elektronska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 14. marec 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:04

Arcus Interruptus' je performans, kjer se stapljajo mehanika in elektronika, voda in elektrika, Tesla in Barry Schwartz. Eden od elementov je visokonapetostni generator obkrožen z elektrostatičnim ščitom in je postavljen na rezervar[]

Podnaslov [posnetek: približano]
Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans, Glasovni performans, Novomedijski performans
Datacija 23. november 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 37:03

Tudi psi imajo svoje angele. Lajkin angel je Damir Bartol, ki izvaja rekvijem za prvim psom - vesoljcem na svoji težko metalni hiper - fantazijski raketi. Ta spominja na Sputnik II, lansiran 3. novembra 1957 leta, le po svojih materialih in po frki,[]

Podnaslov Predstavitev iniciative za ustanovitev Slovenske vesoljske agencije
Tip Kibernetika, Celovito gledališče / Gesamtkunstwerk, Predavateljski performans
Datacija 17. november 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod Projekt Atol, Kozmokinetični kabinet Noordung
Trajanje 19:30

Predstavitev projekta Gravitacija Nič Noordung (polet izveden 17. avgusta 1999, Videodokument – TV ORF), atraktorja Dragana Živadinova in iniciative za ustannovitev SVA Predstavitev projekta Gravitacija Nič Noordung (polet izveden 17.[]

Podnaslov Predstavitev iniciative za ustanovitev Slovenske vesoljske agencije
Tip Kibernetika, Celovito gledališče / Gesamtkunstwerk, Predavateljski performans
Datacija 17. november 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod Projekt Atol, Kozmokinetični kabinet Noordung
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:48

Predstavitev projekta Gravitacija Nič Noordung (polet izveden 17. avgusta 1999, Videodokument – TV ORF), atraktorja Dragana Živadinova in iniciative za ustannovitev SVA Predstavitev projekta Gravitacija Nič Noordung (polet izveden 17.[]

Podnaslov Predstavitev iniciative za ustanovitev Slovenske vesoljske agencije
Tip Kibernetika, Celovito gledališče / Gesamtkunstwerk
Datacija 16. november 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod Projekt Atol, Kozmokinetični kabinet Noordung
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 32:23

Predstavitev projekta Gravitacija Nič Noordung (polet izveden 17. avgusta 1999, Videodokument – TV ORF), atraktorja Dragana Živadinova in iniciative za ustannovitev SVA Predstavitev projekta Gravitacija Nič Noordung (polet izveden 17.[]

Tip Elektronska umetnost, Informacijska umetnost, Internetna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 22:27

Shulgin je s projektom Cyberpunk Rock. 386 DX začel leta 1998, ki je po njegovih besedah "prvi kibernetični rok band". V njem na podlagi avtorskega računalniškega programa 386 DX igra priredbe[]

Podnaslov Zvok v premenah
Tip Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans
Datacija 15. junij 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica

Biotop' je dinamično zvočno okolje, zasnovano na tridimenzionalnem zvočnem sistemu, katere sestavni del so posamezni nastopi. Sistem, ki ga razvijata Borut Savski in John Grzinich, skuša postati skelet, na katerem je mogoče preverjati[]

Tip Interaktivna instalacija, Interaktivna umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 2. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 22:43

Interaktivni mehatronski performans. Performer nosi dreskelet (eksoseletni telesni vmesnik) ter pripoveduje mit, ki ga spremljajo štirje glasbeni roboti, interaktivni zvok, virtualne slike in video. []

Tip Interaktivna instalacija, Informacijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 2. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:30

Interaktivni mehatronski performans. Performer nosi dreskelet (eksoseletni telesni vmesnik) ter pripoveduje mit, ki ga spremljajo štirje glasbeni roboti, interaktivni zvok, virtualne slike in video. []

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 12. junij 1996
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:29

VSEPLANETARNA FIZIOLOGIJA Zunajzemeljsko okolje še močneje poudarja obsoletnost telesa in intenzivira pritiske v smeri njegovega reinženiringa. Nujno je dizajnirati bolj samozadostno, energetsko učinkovito telo, z razširjenimi[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Elektronska umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 15. februar 1996
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:37

'Epizoo' prevzema eno od starih tem body arta - izpostavitev umetnikovega telesa - in jo prilagaja novim možnostim, ki jih ponujata strojna in računalniška tehnologija. posledica tega je hibrid performanca in instalacije. Drugače[]

Spletna razstava