Medijska umetnost

Tip Kinetična instalacija, Informacijska umetnost, Kibernetika, Robotska umetnost, Novomedijski performans
Datacija 17. december 2003
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 55:50

Opozorilo: Do 09:00 minute je posnetek močno poškodovan.  []

Tip Biotehnološka umetnost, Informacijska umetnost, Kibernetika
Datacija 30. maj 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija 9. Mednarodni festival računalniških umetnosti, MKC Maribor
Trajanje 17:19

Opozorilo: Dokumentacija vsebuje tehnične poškodbe izvornega video gradiva. []

Tip Informacijska umetnost, Kibernetika, Predavateljski performans
Datacija 30. maj 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija 9. Mednarodni festival računalniških umetnosti, MKC Maribor
Trajanje 58:41

Opozorilo: Drugi del predavateljskega performansa ni objavljen zaradi akutnih tehničnih poškodb izvornega video gradiva. []

Tip Elektronska umetnost, Informacijska umetnost, Internetna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 22:27

Shulgin je s projektom Cyberpunk Rock. 386 DX začel leta 1998, ki je po njegovih besedah "prvi kibernetični rok band". V njem na podlagi avtorskega računalniškega programa 386 DX igra priredbe[]

Tip Interaktivna instalacija, Informacijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 2. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:30

Interaktivni mehatronski performans. Performer nosi dreskelet (eksoseletni telesni vmesnik) ter pripoveduje mit, ki ga spremljajo štirje glasbeni roboti, interaktivni zvok, virtualne slike in video. []

Tip Informacijska umetnost, Interaktivna umetnost, Kibernetika, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Virtualna umetnost, Računalniška umetnost
Datacija december 1997
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 30:59

Prostor v prostoru; virtualni v prostoru realnosti, z razliko od dejanskega prostora galerije, ki je določen s povsem konkretnimi stenami, se virtualni prostor, v katerem se gibljemo s pomočjo kibernetičnih protez, strukturira okoli prizorov,[]

Spletna razstava