Medijska umetnost

Tip Večmedijska instalacija, Video instalacija, Biotehnološka umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 7. junij 2018
Produkcija MG+MSUM
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 30:54

Pogled skozi ledeno lečo: izkrivljeni svet reflektira nazaj nejasno, bleščavo površino distorziranih oblik, v katerih za trenutek ujamemo lastni odsev. Predstava se odvija v drobovju zemlje, kjer v jamskem podzemlju nastajajo[]

Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 10:37

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Večmedijska instalacija, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Radijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Programirana glasba, Zvočni performans, Akcija, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009 – 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 19:04

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 24. oktober 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 24:50

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 61:03

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 57:33

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 55:42

Opozorilo: Močno poškodovana slika in zvok na izvorni miniDV kaseti. []

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 27:10

Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je[]

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:07

Izvajalca sta povezana z omrežjem elektronskih inštrumentov. Zvok proizvajata s približevanjem drug drugemu, z vzpostavljanje fizičnega stika kot so dotiki, udarci, poljubi. Zvok, ki ga oddajata, teče skozi njuni telesi v obliki[]

Tip Svetlobna instalacija, Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 7. december 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:37

Andres Bosshard ljubi velike inštalacije. Ne le zaradi velikosti, temveč zaradi preseganja okvirov - prebijanje zvočne meje in poseganja izza robov predstavljivega, ki se nam potem vrača kot odmev - to je tisto, kar ga fascinira! Igra se z[]

Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 22. december 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod Projekt Atol, Kiberpipa - OPALab (Open Audio Institute), RX:TX
Trajanje 48:24

V skladu z Holzerjevim večletnim ukvarjanjem z radijem in radijskimi valovi kot medijem in samim izvorom zvoka, ki ob obdelavi in procesiranju dobi svojo (samo-)referenčnost, bo tudi v tokratnem perfomansu uporabljal elektromagnetno valovanje[]

Tip Večmedijska instalacija, Svetlobna instalacija, Zvočna instalacija, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 6. marec 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 32:09

Svetlobni objekt '5x5x5' krmilita dva 'pilota' - izvajalca, ki preko MIDI protokola skozi različne algoritme v realnem času modelirata svetlobne oblike in iluzije gibanja v objektu in njim komplementarne zvoke.

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 10:00

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 08:27

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 11:39

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 08:31

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Spletna umetnost, Zvočna umetnost, Strip, Body art / Live art
Datacija 2. julij 2002 – 7. julij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 61:46

Break21, 6. mednarodni festival novih umetnosti je nosil naslov Dead or Alive (Živi ali mrtvi). Apokaliptični ton te sintagme vključuje uprizoritev in praktično razmišljanje o paradigmah živih, polživih, polmrtnih in mrtvih.[]

Tip Programirana umetnost, Spletna umetnost, Zvočna umetnost, Strip, Body art / Live art, Skupinska razstava
Datacija 18. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:38

Break21, 6. mednarodni festival novih umetnosti je nosil naslov Dead or Alive (Živi ali mrtvi). Apokaliptični ton te sintagme vključuje uprizoritev in praktično razmišljanje o paradigmah živih, polživih, polmrtnih in mrtvih.[]

Tip Zvočna umetnost, Letak, Body art / Live art
Datacija 18. junij 2002 – 7. julij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica

Break21, 6. mednarodni festival novih umetnosti je nosil naslov Dead or Alive (Živi ali mrtvi). Apokaliptični ton te sintagme vključuje uprizoritev in praktično razmišljanje o paradigmah živih, polživih, polmrtnih in mrtvih.[]

Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 6. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 17:00

Zvok in slika obstajata sama na sebi, neodvisna od strukture in forme. []

Tip Zvočna umetnost, Zvočni performans
Datacija 4. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 57:18

Koncerti Riccarda Massarija Spiritinija so slikovita potovanja skozi relikvije današnje kulture. Massarijevi zvočni materiali so plošče, kupljene na bolšjem trgu in na razprodajah plošč, katerih nihče ne posluša[]

Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Zvočni performans
Datacija 15. januar 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 36:49

Sonično gledišče je modularna zvočno – vizualna instalacija, sestavljena iz ''vmesnika'' po imenu Okrogla miza, ter komplementarnega modula po imenu 'Prizma'. Njima se je pridružil še tretji modul[]

Tip Zvočna umetnost, Video instalacija, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 14. december 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod C.C.C.
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 19:05

Osnova multimedijskega dogodka je žensko telo kot objekt, telo, katerega koža ponazarja univerzum, v katerem nastajajo naša raziskovanja in odkrivanja sebe, naše fantazije in iluzije, ki jih povzročajo različni mediji, skozi[]

Tip Elektronska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 14. marec 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 59:57

Arcus Interruptus' je performans, kjer se stapljajo mehanika in elektronika, voda in elektrika, Tesla in Barry Schwartz. Eden od elementov je visokonapetostni generator obkrožen z elektrostatičnim ščitom in je postavljen na rezervar[]

Tip Elektronska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 14. marec 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:04

Arcus Interruptus' je performans, kjer se stapljajo mehanika in elektronika, voda in elektrika, Tesla in Barry Schwartz. Eden od elementov je visokonapetostni generator obkrožen z elektrostatičnim ščitom in je postavljen na rezervar[]

Podnaslov [posnetek: približano]
Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans, Glasovni performans, Novomedijski performans
Datacija 23. november 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 37:03

Tudi psi imajo svoje angele. Lajkin angel je Damir Bartol, ki izvaja rekvijem za prvim psom - vesoljcem na svoji težko metalni hiper - fantazijski raketi. Ta spominja na Sputnik II, lansiran 3. novembra 1957 leta, le po svojih materialih in po frki,[]

Tip Interaktivna instalacija, Interaktivna umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 2. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 22:43

Interaktivni mehatronski performans. Performer nosi dreskelet (eksoseletni telesni vmesnik) ter pripoveduje mit, ki ga spremljajo štirje glasbeni roboti, interaktivni zvok, virtualne slike in video. []

Tip Interaktivna instalacija, Informacijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 2. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:30

Interaktivni mehatronski performans. Performer nosi dreskelet (eksoseletni telesni vmesnik) ter pripoveduje mit, ki ga spremljajo štirje glasbeni roboti, interaktivni zvok, virtualne slike in video. []

Tip Zvočna umetnost, Glasbeni video
Datacija 1998
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 29:00

Spletna razstava