Predavanje/predstavitev Mrežnega muzeja in digitalnih baz Moderne galerije je izhajalo iz študije primera: digitalizacije dokumentacije performansa (Zlatko Kopljar, K2, Galerija Kapelica, Ljubljana, 2. april 1998, 04' 44"), ki se je zgodil na dan predavanja pred dvajsetimi leti.
Program gostujočih programov
26. marec 2018, ob 18. uri, Aleš Fevžer: Fotografski izziv Olimpijskih iger - Pjongčang 2018
Aleš Fevžer, športni fotograf ima za seboj več kot 25 let poklicnega dela predvsem v športni, reportažni in potovalni fotografiji.
V času črno-belega in barvnega filma ter diapozitivov je svoje fotografije objavljal v številnih revijah in časopisih doma in v tujini, danes pa dela predvsem z stalnimi naročniki in svoje fotografije trži tudi preko spletne strani www.alesfevzer.com . S svojimi fotografijami je opremil mnogo knjig, izdal več kot 50 koledarjev in leta 2014 avtorsko fotografsko knjigo "Slovenski olimpijski heroji". Aleš Fevžer je do sedaj fotografiral na 15 olimpijskih igrah in več kot 50 svetovnih in evropskih prvenstvih v različnih športih, dirkah Formule 1, moto GP, Grand Slam teniških turnirjih in športnih avanturah. Na predavanju bo pokazal svoje delo iz ravno končanih Olimpijskih iger v Pjongčangu v Južni Koreji.
26. marec 2018, ob 19. uri, Andraž Štalec: Digitalni marketing in spletna analitika
Andraž Štalec je direktor agencije za digitalni marketing Red Orbit, ki je že več kot deset let vodilna performance agencija v regiji.
Digitalni marketing postaja vse bolj osredotočen na številke. Vložki podjetij v digitalno okolje se povečujejo in posledično podjetja pričakujejo vedno boljše rezultate. V sklopu predavanja si bomo pogledali kako se spreminja digitalno okolje, kakšni so trendi, ki nas čakajo v prihodnosti, kako meriti uspeh in predvsem kako zastaviti preprosto strategijo nastopa na digitalu. Na podlagi izkušenj s področja iskalnega marketinga, optimizacije spletnih strani in spletne analitike, nam bo Andraž Štalec, razkril recepte za uspehe v zadnjih letih.
27. marec 2018, ob 18. uri, Jelka Stergel: Pomen in vloga filmski festivalov pri razvoju filmske in AV produkcije v Evropi
Jelka Stergel je direktorica Festivala slovenskega filma, ustanoviteljica LIFFe in Festivala dokumentarnega filma (Cankarjev dom).
Avdiovizualno področje postaja z razvojem tehnologije najbolj razširjen način umetniškega sporočanja in tudi vedno bolj pogost način komunikacije. Eden izmed načinov AV sporočanja so tudi mednarodni in nacionalni filmski festivali. Festivali so se skozi zgodovino filma preoblikovali in zavzemajo vedno nove vloge, ki niso samo plod prilagajanja tehnološkemu razvoju ali novim filmskim politikam, pač pa prevzemajo tudi proaktivno vlogo v produkcijskem oziroma ustvarjalnem filmskem procesu. Od prvega filmskega festivala na svetu, ustanovljenega daljnega leta 1932 v Benetkah do današnje razvejane mreže raznolikih festivalov, ki se dogajajo že vsakem malo večjem kraju po vseh državah Evrope, Latinske Amerike, Azije in ZDA se je zgodilo kar nekaj bistvenih mejnikov, ki jih je vredno poznati.
27. marec 2018, ob 19. uri, Ida Hiršenfelder: Projekt Mrežni muzej (digitalizacija, sistematizacija in dostopnost arhivov v MG+MSUM)
Projekt Mrežni muzej in postopke digitalizacije, sistematizacije in dostopnosti arhivov bo predstavila urednica repozitorija Ida Hiršenfelder.
Projekt Mrežni muzej, ki ga na pobudo Ministrstva za kulturo pripravlja Moderna galerija plus Muzej sodobne umetnosti Metelkova, MG+MSUM, je zasnovan kot repozitorij za hranjenje digitalne avdiovizualne kulturne dediščine in spletni dostop do AV gradiva. Ukvarja se z zbiranjem, povezovanjem in mreženjem umetniških praks, ki temeljijo na medijskih tehnologijah od zgodnje video produkcije (eksperimentalni film, video, animacija) do sodobnih digitalnih vsebin (skupnostna, računalniška, spletna umetnost) in nematerialne produkcije (performans, konceptualni, socialni, zvočni in večmedijski projekti). Zbiramo AV dokumente z umetniškimi vsebinami, katerih integralni del je dokumentiranje in multipliciranje. Poleg umetniških del v digitalni obliki hranimo posnetke z umetniških dogodkov, dokumentacije o umetniških delih in druge referencialne publikacije, ki bistveno pripomorejo k razumevanju arhivskega avdiovizualnega materiala. S spletnim povezovanjem opozarjamo na pomembne segmente dediščine, ki še niso vključeni v sistematične preglede umetniške produkcije v Sloveniji.