20. stoletje je imelo nevidno delovno silo: telefonske operaterke. Niso bile zgolj "glasovi z nasmeškom", ampak zvezdni utrinki na nebu neskončnega napredka, testne pilotke upravljavskih sistemov tedanjega časa. The Phantom of the Operator jih razkriva z edinstveno montažo, narejenem iz 150 redko videnih industrijskih, reklamnih in znanstvenih filmov o upravljanju, produciranih v Severni Ameriki v letih 1903 do 1989. Čudoviti prebliski naše preteklosti, zloženi v pravljičnem dokumentarcu; gre za prvi neodvisni film montrealske filmarke Caroline Martel, ki riše izkrivljen in hkrati eteričen portret človeške družbe v obdobju tehnokracije. Iz dežele senc ne prinaša samo "glasov z nasmeškom", ampak tudi nekaj osupljivih korporativnih filmov 20. stoletja in skrivnostni elektronski glasbeni inštrument Ondes Martenot (elektronsko glasbilo, podobno klavirju, izumljeno leta 1928).
Film je bil prikazan na okrog 40 filmskih festivalih, med drugim v Torontu (TIFF), Amsterdamu (IDFA), Taipeiju in Leipzigu, po ameriški premieri v Muzeju moderne umetnosti v New Yorku (MoMA), pa je bil na Brooklyn Underground Film Festival nagrajen kot najboljši eksperimentalni film.