Kanadska risarka stripov, pevka in kitaristka Geneviève Castrée ali WOELV razstavlja izsek iz glasbeno-likovnega projekta v nastajanju z naslovom Tout Seul dans la Forêt en Plein Jour (Čisto sam v gozdu sredi belega dne). Njeni novejši stripi in kantavtorski napevi nasprotujejo ameriški gonji proti terorizmu, kar je za avtorico, ki slovi po vase zazrtih in poetičnih zgodbah, precejšen tematski zasuk. V njenih zgodbah tava v tesnobo in razmršene lase odeta deklica, ki prijatelje in ljubimce srečuje v gozdovih in gorah, med medvedi in opicami, v barih in tovarnah, med mačkami, ljudmi in roboti. Divji notranji svet Geneviève Castrée je v desetih letih ustvarjanja postal dostopnejši, njene risbe se zdijo izčiščene in spokojne, vendar je občutek lahko varljiv. Ob spremljavi krhkih, večinoma akustičnih pesmi, ki stripe vsebinsko dopolnjujejo, se sprehod skozi gozd sredi belega dne lahko spremeni v soočenje s strahovi noči.
WOELV je glasbeni obraz Geneviève Castrée, dopolnilo in dovršitev njenega, kot pravi sama, veliko bolj napornega risarskega dela. Nežne in zasanjane skladbe na albumu Pamplemoussi (2004) in leta 2006 izdani mali plošči Gris je napisala sama in jih ob spremljavi kitare, bobna in harmonija tudi odigrala. Poje v francoščini s 'čudnim' quebeškim naglasom, ki je nenavaden celo za prebivalce njenega rojstnega mesta Québec. Morda zato, ker WOELV svoj dekliški glas dojema kot instrument, ki se odmika od pomenske ravni jezika in se voljno predaja občutju pesmi. Te pesmi, pravi, ''naj govorijo o miru, resnici. Verjamem, da je edina dobra plat konflikta, kateregakoli konflikta, njegov konec."