Christen Clifford je prava ameriška avantgardistka, neverjetno odkrita in bistra. V mesto New York je prispela konec 80-ih let iz delavskega Buffala, da bi študirala igro na NYU. Bila je lepa in pametna, neustrašna in pripravljena razmišljati. Kot igralka se ni ustavila pred ničimer, izbirala je dela, ki so se vrtela okrog feminizma, politike in spolnosti in pri tem stopala prek mej. Kasneje je navduševala s svojo poštenostjo in ostrim pisanjem. V Baby Love piše z ljubečo drznostjo. Z inteligenco in rockerskim obnašanjem se z izjemno lahkoto in naravnostjo giblje med svetovi gledališča, literature in uprizoritvenih umetnosti.
Predmet novega performansa Christen Clifford se je razvil iz eseja, objavljenega na Nerve.com in sama ga imenuje “materinska seksualnost”. Njena odkrita razprava o čutni/spolni ljubezni do lastnega otroka, ko strast med odraslima partnerjema počasi ugaša, je dvignila veliko prahu in ogorčene odzive. Nekateri avtorico obkladajo z izmečkom, ker si drzne govoriti resnico, ki je osebna in univerzalna, drugi pa so navdušeni, ker končno lahko vidijo lastne prepovedane misli na papirju. Cliffordova obljublja, da vas bo popeljala skozi doslej neraziskano psiho seksualnega materinstva. Šokirala vas bo in – če ste dovolj odkriti do sebe – potrdila vaša lastna sumničenja, zakopana v najbolj skrite globine. Ljudje smo seksualna bitja; matere, babice, in seveda tudi očetje. Ko je odkrit diskurz o tovrstnih željah in hrepenenjih zatrt (kar pogosto velja za ideološke skupnosti), prepogosto prihaja do dejanskega, škodljivega spolnega zlorabljanja. V nasprotju s tem pa Cliffordin svet materinske seksualnosti življenje potrjuje in osvobaja, kar je navsezadnje tudi vloga vseh avantgardnih vizij. Osvobaja nas in nam omogoči, da izkusimo polnost hrepenenj, telesnih in čustvenih. Resnična varnost namreč lahko obstaja samo v svobodnem svetu brez strahu.
Karen Malpede (Women in Theatre)