Arthur Elsenaar je šestnajst obraznih mišic ožičil tako, da lahko povsem poljubno upravlja in vpliva na obrazno mimiko. Govorica telesa kar naenkrat ni več dejavnost, ki bi komunicirala s svojo iskrenostjo, temveč je postala dejavnost za prevaro in manipulacijo, ki jo računalnik uporablja za komunikacijo s svojim uporabnikom.
____________________
Projekt je Galerija Kapelica zasnovala skupaj s 6. mednarodnim festivalom računalniških umetnosti v Mariboru. Razstava je tematizirala simbiozo človeškega telesa in tehnologije z različnimi aplikacijami, ki vsebujejo vse od ortrobotike (ortopedsko razširjanje človeškega telesa) do biočipov in genskega inženiringa.
Dela šest umetnikov, čigar dela so razvrstili glede na telesne funkcije, ki jih tematizirajo, so bila v galerijo postavljena tako, da so podvajala topologijo človeškega telesa. Njihovi projekti so žanrsko različni in vsak zase nakazuje stopnjo razvitosti posameznega žanra. Razstava ni bila pregledna ali dokončna, skušala pa je vzpostaviti antologijo antropomorfne kibernetike in na ta način spremljati razvoj počlovečenja strojev, ki nas vsak dan tesneje objemajo.