Ptacek, Karla; Saarinen, Leena; Smith, Vicki; Varley Jamieson, Helen: Avatar Body Collision: Swim

Ptacek, Karla; Saarinen, Leena; Smith, Vicki; Varley Jamieson, Helen: Avatar Body Collision: Swim

Spletni dostop do video vsebin je omejen zaradi avtorskih pravic. Za individualni ogled nas obiščite v +MSUM. Več informacij.
Naslov Avatar Body Collision: Swim
Podnaslov An Exercise in Remote Intimacy
Tip Performans, Kibernetika, Novomedijski performans
Datacija 15. oktober 2003
Prizorišče Galerija Kapelica
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Koprodukcija Galerija Kapelica, Kiberpipa
Jezik angleško
Format 720x576 pxl
Trajanje 25' 25"
URL Mesto žensk
Evidenčna številka CoW-2003--356

Sinopsis

 

swim - an exercise in remote intimacy (plavanje - vaja v intimnosti na daljavo) je odrsko delo, ki združuje elemente performansa in spletnih tehnologij, ki se v celoto s sodelovanjem geografsko ločenih, a internetno povezanih avtoric, zbranih v skupini Avatar Body Collision, povezuje v realnem času. Performerka na odru s pomočjo spletne kamere in grafičnega klepetalnega programa vstopa v interakcije s svojimi tremi soakterkami (in publiko) in tako raziskuje in tematizira odnos med telesom in strojem, pomen človeškosti v okolju "inteligentnih" strojev in medsebojne odnose v računalniško mediirani komunikaciji. To so izjemno relevantna vprašanja v času, ko informacijske tehnologije in odnose, v katere nas vpeljujejo, jemljemo kot samoumevne in si življenja brez mobilnega telefona, na primer, skorajda ne moremo več predstavljati, ne-poštnih naslovov svojih e-znancev in prijateljev pa večinoma ne poznamo.
 

"swim - an exercise in remote intimacy je kolaž potapljajočih se podob, pljuskajočih spogledovanj, mokrih trenutkov in skrivnostnih srečanj med mesenimi kiber telesi, ki se ukvarja z možnostmi in problemi intimnosti brez fizične bližine. swim jemlje sapo, deli mnenja, je erotičen in kaotičen." (A. B. C.)

 

Avtorice so svoje delovanje strnile v izraz "kiberformacija", svojevrstno, internetno nadaljevanje performansa, ki fizično ločene akterje v realnem času medijsko združuje z internetno tehnologijo. Morda bi morali pojasniti izraz "avatar"; ta pomeni računalniško reprezentacijo osebe v večuporabniških komunikacijskih okoljih. Običajno grafični in po želji lastnika spreminjajoči se avatar postane nosilec komunikacije in most do oblikovanja odnosov z drugimi člani virtualne skupnosti, predvsem pa zrcali lastnikovo pravo ali domišljisko identiteto.
Kiberformacija swim je ena izmed ne prav pogostih priložnosti za srečanje s tem odrskim izrazom in za avanturistično širjenje obzorij.

 

Jaka Železnikar

 

Izbor