Glasba

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 7. september 2010
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 14:17

Eksperimentalni zvočni performans je uvod v otvoritev razstave S.A.T.U. Venzhe Christa in zaznamuje sodelovanje dveh intermedijskih umetnikov — indonezijskega in slovenskega — v polju DIY tehnologij. Performativna matrica se[]

Tip Programirana umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 26:48

Zvočni performans se naslanja na tradicijo raziskovanj v polju eksperimentalnih tehno-medijev povezanih s proizvodnjo in distribucijo zvočnih signalov znotraj mehanike, elektronike in umetnosti. Izdelane zvočne mašine združujejo elemente[]

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 15:52

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 3. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 22:35

Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je[]

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 3. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 28:57

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 14:07

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 10:37

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:55

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Večmedijska instalacija, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Radijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Programirana glasba, Zvočni performans, Akcija, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009 – 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 19:04

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 24. oktober 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 24:50

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 61:03

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 57:33

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 55:42

Opozorilo: Močno poškodovana slika in zvok na izvorni miniDV kaseti. []

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 27:10

Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je[]

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:07

Izvajalca sta povezana z omrežjem elektronskih inštrumentov. Zvok proizvajata s približevanjem drug drugemu, z vzpostavljanje fizičnega stika kot so dotiki, udarci, poljubi. Zvok, ki ga oddajata, teče skozi njuni telesi v obliki[]

Tip Programirana umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 20. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 19:29

Zvočna intervencija 'Error Trash v.1.3' je nadaljevanje projekta 'Paralelne podatkovne napake 1.1', kjer se avtor osredotoča na vprašanja, povezana z ''real-time'' prenosi podatkov v sodobnih, široko[]

Tip Predstavitev, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Sodobna kompozicija, Zvočni performans
Datacija 5. oktober 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 15:33

  []

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Sodobna kompozicija, Zvočni performans
Datacija 4. oktober 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 34:59

  []

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 10:00

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 08:27

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 11:39

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 08:31

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Elektronska umetnost, Informacijska umetnost, Internetna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 22:27

Shulgin je s projektom Cyberpunk Rock. 386 DX začel leta 1998, ki je po njegovih besedah "prvi kibernetični rok band". V njem na podlagi avtorskega računalniškega programa 386 DX igra priredbe[]

Spletna razstava