Medijska umetnost

Podnaslov Tehnična predstavitev programja, ki se uporablja na razstavi
Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Medijsko slikarstvo, Predstavitev, Računalniška umetnost
Datacija 30. marec 2023 – 30. marec 2023
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija MG+MSUM
Trajanje 53:44

Tip Kibernetika, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Medijsko slikarstvo, Računalniška umetnost, Samostojna razstava
Datacija 14. februar 2023 – 2. april 2023
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija MG+MSUM
Trajanje 02:06

Tip Kinetična instalacija, Večmedijska instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Artist talk, Javni intervju, Vodstvo po razstavi
Datacija 7. julij 2015
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija MG+MSUM
Trajanje 21:46

Sanela Jahić je intermedijska umetnica, ki gradi vizualno in tehnološko podprte kinetične objekte in naprave. S tehnološkimi orodji problematizira družbo in posameznike v njej. V svoji novejši produkciji postavlja raziskovanje[]

Tip Večmedijska instalacija, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Radijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Programirana glasba, Zvočni performans, Akcija, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009 – 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 19:04

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 24. oktober 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 24:50

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 61:03

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 57:33

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 55:42

Opozorilo: Močno poškodovana slika in zvok na izvorni miniDV kaseti. []

Tip Kinetična instalacija, Mešani mediji, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 2. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 11:00

V posameznih razvojnih fazah projekta Robot Partner želimo raziskati osnove in razmerja v partnerstvu med človekom, ostalimi živimi bitji in stroji. V projektu tematiziramo sodobne vrednote, zamisli in podobe napredka (Fortschritt). Eden izmed[]

Tip Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Umetniška izjava
Datacija 27. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 08:19

'Autoinducer_Ph-1' je predelava tradicionalne azijske tehnike pridelave riža, ki izkorišča naravno simbiozo med praprotjo iz rodu Azolla in cianobakterijo iz rodu Anabaena. V instalaciji je to razmerje določeno z novimi parametri,[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Samostojna razstava
Datacija 27. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 15:12

'Autoinducer_Ph-1' je predelava tradicionalne azijske tehnike pridelave riža, ki izkorišča naravno simbiozo med praprotjo iz rodu Azolla in cianobakterijo iz rodu Anabaena. V instalaciji je to razmerje določeno z novimi parametri,[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Artivizem, Umetnost v javnem prostoru
Datacija 22. december 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 60:08

V zadnjih letih smo priča družbenim spremembam, ki vnašajo v splošno sliko družbe vedno večji procent revščine. V njej ali na pragu nje živijo različne marginalizirane skupine kot so revni posamezniki in družine, begunci[]

Tip Večmedijska instalacija, Robotska umetnost
Datacija 6. december 2005
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 53:57

Seksualizirana robota sta avtonomni platformi na kolesih, opremljeni z moškimi in ženskimi najlonskimi genitalnimi organi. Robota sta programirana tako, da raziskujeta svojo okolico ter se sem in tja vzburita in skušata locirati[]

Tip Svetlobna instalacija, Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 7. december 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:37

Andres Bosshard ljubi velike inštalacije. Ne le zaradi velikosti, temveč zaradi preseganja okvirov - prebijanje zvočne meje in poseganja izza robov predstavljivega, ki se nam potem vrača kot odmev - to je tisto, kar ga fascinira! Igra se z[]

Tip Kinetična instalacija, Informacijska umetnost, Kibernetika, Robotska umetnost, Novomedijski performans
Datacija 17. december 2003
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 55:50

Opozorilo: Do 09:00 minute je posnetek močno poškodovan.  []

Tip Video instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 16. januar 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 24:29

... v studio sem stopil skozi vežo, ki je bila narejena iz lesenega transportnega zaboja za velikega robota. V prostoru, velikem kakih sto kvadratov je tik ob vhodu stal velik robot. Mašina 0.5 je pajku podobna, šestnoga konstrukcija,[]

Tip Video instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 16. januar 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 62:31

... v studio sem stopil skozi vežo, ki je bila narejena iz lesenega transportnega zaboja za velikega robota. V prostoru, velikem kakih sto kvadratov je tik ob vhodu stal velik robot. Mašina 0.5 je pajku podobna, šestnoga konstrukcija,[]

Tip Video instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 16. januar 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 28:58

... v studio sem stopil skozi vežo, ki je bila narejena iz lesenega transportnega zaboja za velikega robota. V prostoru, velikem kakih sto kvadratov je tik ob vhodu stal velik robot. Mašina 0.5 je pajku podobna, šestnoga konstrukcija,[]

Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Zvočni performans
Datacija 15. januar 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 36:49

Sonično gledišče je modularna zvočno – vizualna instalacija, sestavljena iz ''vmesnika'' po imenu Okrogla miza, ter komplementarnega modula po imenu 'Prizma'. Njima se je pridružil še tretji modul[]

Tip Kinetična instalacija, Robotska umetnost
Datacija 23. maj 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija MFRU
Trajanje 29:12

Chico MacMurtrie je legendarni robotar, ki je postavil standarde za antropomorfne robote v umetniških okvirih. S svojim lucidnim humorjem oblikuje robote iz materialov, ki še zdaleč niso le domena sofisticirane kibernetike, temveč jih[]

Tip Kinetična instalacija, Robotska umetnost
Datacija 23. maj 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija MFRU
Trajanje 22:20

Chico MacMurtrie je legendarni robotar, ki je postavil standarde za antropomorfne robote v umetniških okvirih. S svojim lucidnim humorjem oblikuje robote iz materialov, ki še zdaleč niso le domena sofisticirane kibernetike, temveč jih[]

Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 17. oktober 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija KUD Mreža
Trajanje 32:26

Performans temelji na osebni izkušnji divje vožnje po mestu, obkrožene s sovražnimi avtomobili in grozečimi tramvaji. Z izgorevanjem lastne energije človek - bicikel izpolnjuje rešilni prostor praznine med brzečim železom, avto -[]

Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 17. oktober 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija KUD Mreža
Trajanje 31:19

Performans temelji na osebni izkušnji divje vožnje po mestu, obkrožene s sovražnimi avtomobili in grozečimi tramvaji. Z izgorevanjem lastne energije človek - bicikel izpolnjuje rešilni prostor praznine med brzečim železom, avto -[]

Tip Biotehnološka umetnost, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost, Novomedijski performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Mednarodni festival računalniške umetnosti, MKC Maribor
Trajanje 00:40

Arthur Elsenaar je šestnajst obraznih mišic ožičil tako, da lahko povsem poljubno upravlja in vpliva na obrazno mimiko. Govorica telesa kar naenkrat ni več dejavnost, ki bi komunicirala s svojo iskrenostjo, temveč je postala[]

Tip Elektronska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 14. marec 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 59:57

Arcus Interruptus' je performans, kjer se stapljajo mehanika in elektronika, voda in elektrika, Tesla in Barry Schwartz. Eden od elementov je visokonapetostni generator obkrožen z elektrostatičnim ščitom in je postavljen na rezervar[]

Tip Elektronska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 14. marec 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:04

Arcus Interruptus' je performans, kjer se stapljajo mehanika in elektronika, voda in elektrika, Tesla in Barry Schwartz. Eden od elementov je visokonapetostni generator obkrožen z elektrostatičnim ščitom in je postavljen na rezervar[]

Podnaslov [posnetek: približano]
Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans, Glasovni performans, Novomedijski performans
Datacija 23. november 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 37:03

Tudi psi imajo svoje angele. Lajkin angel je Damir Bartol, ki izvaja rekvijem za prvim psom - vesoljcem na svoji težko metalni hiper - fantazijski raketi. Ta spominja na Sputnik II, lansiran 3. novembra 1957 leta, le po svojih materialih in po frki,[]

Podnaslov Zvok v premenah
Tip Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans
Datacija 15. junij 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica

Biotop' je dinamično zvočno okolje, zasnovano na tridimenzionalnem zvočnem sistemu, katere sestavni del so posamezni nastopi. Sistem, ki ga razvijata Borut Savski in John Grzinich, skuša postati skelet, na katerem je mogoče preverjati[]

Tip Interaktivna instalacija, Interaktivna umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 2. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 22:43

Interaktivni mehatronski performans. Performer nosi dreskelet (eksoseletni telesni vmesnik) ter pripoveduje mit, ki ga spremljajo štirje glasbeni roboti, interaktivni zvok, virtualne slike in video. []

Tip Interaktivna instalacija, Informacijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 2. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:30

Interaktivni mehatronski performans. Performer nosi dreskelet (eksoseletni telesni vmesnik) ter pripoveduje mit, ki ga spremljajo štirje glasbeni roboti, interaktivni zvok, virtualne slike in video. []

Tip Informacijska umetnost, Interaktivna umetnost, Kibernetika, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Virtualna umetnost, Računalniška umetnost
Datacija december 1997
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 30:59

Prostor v prostoru; virtualni v prostoru realnosti, z razliko od dejanskega prostora galerije, ki je določen s povsem konkretnimi stenami, se virtualni prostor, v katerem se gibljemo s pomočjo kibernetičnih protez, strukturira okoli prizorov,[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 12. junij 1996
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:29

VSEPLANETARNA FIZIOLOGIJA Zunajzemeljsko okolje še močneje poudarja obsoletnost telesa in intenzivira pritiske v smeri njegovega reinženiringa. Nujno je dizajnirati bolj samozadostno, energetsko učinkovito telo, z razširjenimi[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Elektronska umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 15. februar 1996
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:37

'Epizoo' prevzema eno od starih tem body arta - izpostavitev umetnikovega telesa - in jo prilagaja novim možnostim, ki jih ponujata strojna in računalniška tehnologija. posledica tega je hibrid performanca in instalacije. Drugače[]