Medijska umetnost

Podnaslov Tehnična predstavitev programja, ki se uporablja na razstavi
Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Medijsko slikarstvo, Predstavitev, Računalniška umetnost
Datacija 30. marec 2023 – 30. marec 2023
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija MG+MSUM
Trajanje 53:44

Tip Kibernetika, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Medijsko slikarstvo, Računalniška umetnost, Samostojna razstava
Datacija 14. februar 2023 – 2. april 2023
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija MG+MSUM
Trajanje 02:06

Tip Koncept, Poezija, Digitalna poezija, Elektronska umetnost, Generativna umetnost, Internetna umetnost, Programirana umetnost, Predstavitev, Računalniška umetnost
Datacija 12. januar 2023 – 12. januar 2023
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 48:18

Posnetek predstavitve. Kamera in Montaža: Urša Rahne. Avtorske pravice za video: BY-NC-SA.

Tip Interaktivna instalacija, Digitalna poezija, Internetna umetnost, Programirana umetnost, Dokumentarni video
Datacija oktober 2022
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 12:49

Avtorja: Dejan Habicht in Dominik Mahnič. Avtorske pravice za video: BY-NC-SA.

Tip Digitalna poezija, Internetna umetnost, Programirana umetnost, Spletna umetnost, Artist talk, Predstavitev, Pogovor, Umetniška izjava
Datacija 11. januar 2022 – 11. januar 2022
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 100:20

Predstavitev izvornega projekta in njegove tehnične obuditve oziroma reinterpretacije. Avtorske pravice za video: BY-NC-SA.

Podnaslov Konkretna, računalniška in konceptualna umetnost / Študija primera: [Nove] Tendence
Tip Elektronska umetnost, Kibernetika, Programirana umetnost, Računalniška umetnost, Trienale
Datacija 15. november 2018
Produkcija MG+MSUM
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 89:42

Predavanje je bila del otvoritvenega programa ob razstavi Mesta trajnosti. Paviljoni, manifesti in kripte. []

Tip Video instalacija, Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Video instalacija, Artist talk, Javni intervju, Vodstvo po razstavi
Datacija 8. september 2015 – 1. november 2015
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija MG+MSUM
Trajanje 13:41

Anže Sever se v minimalističnih postavitvah v zadnjih dveh letih ukvarja z vidno realnostjo in skritimi potenciali prostora, ki ga raziskuje s tehnologijo, svetlobo in zvokom oziroma preizkuša z motnjami, trajanjem in gibanjem. []

Tip Kinetična instalacija, Večmedijska instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Artist talk, Javni intervju, Vodstvo po razstavi
Datacija 7. julij 2015
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija MG+MSUM
Trajanje 21:46

Sanela Jahić je intermedijska umetnica, ki gradi vizualno in tehnološko podprte kinetične objekte in naprave. S tehnološkimi orodji problematizira družbo in posameznike v njej. V svoji novejši produkciji postavlja raziskovanje[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost
Datacija 25. maj 2010
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 25:01

Performans se s svojim tehnološko usmerjenim konceptom oddaljuje od klasičnih praks ustvarjanja avdiovizualnih kompozicij, saj na inovativen način posega v polje uporabe tehnologije ter razširja vprašanje podatkovnega medija.[]

Tip Programirana umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 26:48

Zvočni performans se naslanja na tradicijo raziskovanj v polju eksperimentalnih tehno-medijev povezanih s proizvodnjo in distribucijo zvočnih signalov znotraj mehanike, elektronike in umetnosti. Izdelane zvočne mašine združujejo elemente[]

Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 10:37

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Večmedijska instalacija, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Radijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Programirana glasba, Zvočni performans, Akcija, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009 – 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 19:04

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 24. oktober 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 24:50

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 61:03

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Kinetična instalacija, Mešani mediji, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 2. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 11:00

V posameznih razvojnih fazah projekta Robot Partner želimo raziskati osnove in razmerja v partnerstvu med človekom, ostalimi živimi bitji in stroji. V projektu tematiziramo sodobne vrednote, zamisli in podobe napredka (Fortschritt). Eden izmed[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Novomedijski performans
Datacija 30. september 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 55:29

Elektromagnetna valovanja iz vesolja v frekvenčnem spektru 10.95 - 11.7 GHz zajemamo preko radijskega sprejemnika in računalniskega vmesnika in jih prevajamo v signale, ki jih performerka občuti skozi elektrode pritrjene na svojem telesu.[]

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 27:10

Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je[]

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:07

Izvajalca sta povezana z omrežjem elektronskih inštrumentov. Zvok proizvajata s približevanjem drug drugemu, z vzpostavljanje fizičnega stika kot so dotiki, udarci, poljubi. Zvok, ki ga oddajata, teče skozi njuni telesi v obliki[]

Tip Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Umetniška izjava
Datacija 27. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 08:19

'Autoinducer_Ph-1' je predelava tradicionalne azijske tehnike pridelave riža, ki izkorišča naravno simbiozo med praprotjo iz rodu Azolla in cianobakterijo iz rodu Anabaena. V instalaciji je to razmerje določeno z novimi parametri,[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Samostojna razstava
Datacija 27. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 15:12

'Autoinducer_Ph-1' je predelava tradicionalne azijske tehnike pridelave riža, ki izkorišča naravno simbiozo med praprotjo iz rodu Azolla in cianobakterijo iz rodu Anabaena. V instalaciji je to razmerje določeno z novimi parametri,[]

Tip Programirana umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 20. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 19:29

Zvočna intervencija 'Error Trash v.1.3' je nadaljevanje projekta 'Paralelne podatkovne napake 1.1', kjer se avtor osredotoča na vprašanja, povezana z ''real-time'' prenosi podatkov v sodobnih, široko[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Artivizem, Umetnost v javnem prostoru
Datacija 22. december 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 60:08

V zadnjih letih smo priča družbenim spremembam, ki vnašajo v splošno sliko družbe vedno večji procent revščine. V njej ali na pragu nje živijo različne marginalizirane skupine kot so revni posamezniki in družine, begunci[]

Tip Svetlobna instalacija, Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 7. december 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:37

Andres Bosshard ljubi velike inštalacije. Ne le zaradi velikosti, temveč zaradi preseganja okvirov - prebijanje zvočne meje in poseganja izza robov predstavljivega, ki se nam potem vrača kot odmev - to je tisto, kar ga fascinira! Igra se z[]

Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 22. december 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod Projekt Atol, Kiberpipa - OPALab (Open Audio Institute), RX:TX
Trajanje 48:24

V skladu z Holzerjevim večletnim ukvarjanjem z radijem in radijskimi valovi kot medijem in samim izvorom zvoka, ki ob obdelavi in procesiranju dobi svojo (samo-)referenčnost, bo tudi v tokratnem perfomansu uporabljal elektromagnetno valovanje[]

Tip Večmedijska instalacija, Svetlobna instalacija, Zvočna instalacija, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 6. marec 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 32:09

Svetlobni objekt '5x5x5' krmilita dva 'pilota' - izvajalca, ki preko MIDI protokola skozi različne algoritme v realnem času modelirata svetlobne oblike in iluzije gibanja v objektu in njim komplementarne zvoke.

Tip Video instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 16. januar 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 24:29

... v studio sem stopil skozi vežo, ki je bila narejena iz lesenega transportnega zaboja za velikega robota. V prostoru, velikem kakih sto kvadratov je tik ob vhodu stal velik robot. Mašina 0.5 je pajku podobna, šestnoga konstrukcija,[]

Tip Video instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 16. januar 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 62:31

... v studio sem stopil skozi vežo, ki je bila narejena iz lesenega transportnega zaboja za velikega robota. V prostoru, velikem kakih sto kvadratov je tik ob vhodu stal velik robot. Mašina 0.5 je pajku podobna, šestnoga konstrukcija,[]

Tip Video instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 16. januar 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 28:58

... v studio sem stopil skozi vežo, ki je bila narejena iz lesenega transportnega zaboja za velikega robota. V prostoru, velikem kakih sto kvadratov je tik ob vhodu stal velik robot. Mašina 0.5 je pajku podobna, šestnoga konstrukcija,[]

Tip Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Spletna umetnost, Zvočna umetnost, Strip, Body art / Live art
Datacija 2. julij 2002 – 7. julij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 61:46

Break21, 6. mednarodni festival novih umetnosti je nosil naslov Dead or Alive (Živi ali mrtvi). Apokaliptični ton te sintagme vključuje uprizoritev in praktično razmišljanje o paradigmah živih, polživih, polmrtnih in mrtvih.[]

Tip Programirana umetnost, Spletna umetnost, Zvočna umetnost, Strip, Body art / Live art, Skupinska razstava
Datacija 18. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:38

Break21, 6. mednarodni festival novih umetnosti je nosil naslov Dead or Alive (Živi ali mrtvi). Apokaliptični ton te sintagme vključuje uprizoritev in praktično razmišljanje o paradigmah živih, polživih, polmrtnih in mrtvih.[]

Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 6. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 17:00

Zvok in slika obstajata sama na sebi, neodvisna od strukture in forme. []

Tip Akt, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 41:22

V interaktivnem performansu Kri je slajša od medu je telo performerke razdeljeno kot pri mesarju. Vsak od enajstih kosov mesa je posvečen eni od umetnic ali umetnikov, ki so usodno vplivali na delo Tandem Eclipse[]

Tip Akt, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Računalniška umetnost, Skupinska razstava
Datacija 18. januar 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 13:14

V interaktivnem performansu Kri je slajša od medu je telo performerke razdeljeno kot pri mesarju. Vsak od enajstih kosov mesa je posvečen eni od umetnic ali umetnikov, ki so usodno vplivali na delo Tandem Eclipse[]

Tip Internetna umetnost, Programirana umetnost, Spletna umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 12:54

V okviru Festivala Break21: Dead or Alive je bil prikazan tudi izbor netarta: []

Tip Biotehnološka umetnost, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost, Novomedijski performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Mednarodni festival računalniške umetnosti, MKC Maribor
Trajanje 00:40

Arthur Elsenaar je šestnajst obraznih mišic ožičil tako, da lahko povsem poljubno upravlja in vpliva na obrazno mimiko. Govorica telesa kar naenkrat ni več dejavnost, ki bi komunicirala s svojo iskrenostjo, temveč je postala[]

Podnaslov Zvok v premenah
Tip Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans
Datacija 15. junij 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica

Biotop' je dinamično zvočno okolje, zasnovano na tridimenzionalnem zvočnem sistemu, katere sestavni del so posamezni nastopi. Sistem, ki ga razvijata Borut Savski in John Grzinich, skuša postati skelet, na katerem je mogoče preverjati[]

Tip Informacijska umetnost, Interaktivna umetnost, Kibernetika, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Virtualna umetnost, Računalniška umetnost
Datacija december 1997
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 30:59

Prostor v prostoru; virtualni v prostoru realnosti, z razliko od dejanskega prostora galerije, ki je določen s povsem konkretnimi stenami, se virtualni prostor, v katerem se gibljemo s pomočjo kibernetičnih protez, strukturira okoli prizorov,[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 12. junij 1996
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:29

VSEPLANETARNA FIZIOLOGIJA Zunajzemeljsko okolje še močneje poudarja obsoletnost telesa in intenzivira pritiske v smeri njegovega reinženiringa. Nujno je dizajnirati bolj samozadostno, energetsko učinkovito telo, z razširjenimi[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Elektronska umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 15. februar 1996
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:37

'Epizoo' prevzema eno od starih tem body arta - izpostavitev umetnikovega telesa - in jo prilagaja novim možnostim, ki jih ponujata strojna in računalniška tehnologija. posledica tega je hibrid performanca in instalacije. Drugače[]