Glasba

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 12. oktober 2010
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 02:08

  []

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Live act, Plesna improvizacija, Sodobni ples
Datacija 13. oktober 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 43:50

Tip Eksperimentalni video, Eksperimentalna glasba
Datacija 11. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 47:25

  []

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Koncert, Zvočni performans
Datacija 19. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 09:25

  []

Tip Eksperimentalna glasba, Koncert
Datacija 15. oktober 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 38:39

  []

Podnaslov [posnetek: približano]
Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans, Glasovni performans, Novomedijski performans
Datacija 23. november 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 37:03

Tudi psi imajo svoje angele. Lajkin angel je Damir Bartol, ki izvaja rekvijem za prvim psom - vesoljcem na svoji težko metalni hiper - fantazijski raketi. Ta spominja na Sputnik II, lansiran 3. novembra 1957 leta, le po svojih materialih in po frki,[]

Podnaslov Zvok v premenah
Tip Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans
Datacija 15. junij 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica

Biotop' je dinamično zvočno okolje, zasnovano na tridimenzionalnem zvočnem sistemu, katere sestavni del so posamezni nastopi. Sistem, ki ga razvijata Borut Savski in John Grzinich, skuša postati skelet, na katerem je mogoče preverjati[]

Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 17. oktober 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija KUD Mreža
Trajanje 32:26

Performans temelji na osebni izkušnji divje vožnje po mestu, obkrožene s sovražnimi avtomobili in grozečimi tramvaji. Z izgorevanjem lastne energije človek - bicikel izpolnjuje rešilni prostor praznine med brzečim železom, avto -[]

Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Zvočni performans
Datacija 15. januar 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 36:49

Sonično gledišče je modularna zvočno – vizualna instalacija, sestavljena iz ''vmesnika'' po imenu Okrogla miza, ter komplementarnega modula po imenu 'Prizma'. Njima se je pridružil še tretji modul[]

Tip Elektronska umetnost, Informacijska umetnost, Internetna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 22:27

Shulgin je s projektom Cyberpunk Rock. 386 DX začel leta 1998, ki je po njegovih besedah "prvi kibernetični rok band". V njem na podlagi avtorskega računalniškega programa 386 DX igra priredbe[]

Tip Eksperimentalna glasba, Vokalna glasba, Glasovni performans, Plesni performans, Sodobni ples
Datacija 13. oktober 2015 – 14. oktober 2015
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod Sploh
Koprodukcija Mesto žensk

  []

Tip Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 15. november 2016
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija MG+MSUM
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 28:17

Performans je bil del otvoritvenega programa ob razstavi Mesta trajnosti. Paviljoni, manifesti in kripte. []

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 10:00

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 08:27

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 11:39

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 21. september 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 08:31

Predstavitev umetnikov, ki ustvarjajo zvočne svetove izključno z elektronskimi napravami. Kombinacija zvočnih umetnikov, ki smo jih povabili tokrat predstavlja raziskovanje aspektov negativnih emotivnih stanj, organsko pokajoči in praskajoči[]

Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 22. december 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod Projekt Atol, Kiberpipa - OPALab (Open Audio Institute), RX:TX
Trajanje 48:24

V skladu z Holzerjevim večletnim ukvarjanjem z radijem in radijskimi valovi kot medijem in samim izvorom zvoka, ki ob obdelavi in procesiranju dobi svojo (samo-)referenčnost, bo tudi v tokratnem perfomansu uporabljal elektromagnetno valovanje[]

Tip Svetlobna instalacija, Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 7. december 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:37

Andres Bosshard ljubi velike inštalacije. Ne le zaradi velikosti, temveč zaradi preseganja okvirov - prebijanje zvočne meje in poseganja izza robov predstavljivega, ki se nam potem vrača kot odmev - to je tisto, kar ga fascinira! Igra se z[]

Tip Zvočna instalacija, Robotska umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 17. oktober 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija KUD Mreža
Trajanje 31:19

Performans temelji na osebni izkušnji divje vožnje po mestu, obkrožene s sovražnimi avtomobili in grozečimi tramvaji. Z izgorevanjem lastne energije človek - bicikel izpolnjuje rešilni prostor praznine med brzečim železom, avto -[]

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Body art / Live art, Plesni performans
Datacija 29. januar 2004
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 40:37

Hannah Sim in Mark Steger predstavljata jedro skupine Osseus Labyrinth, ki slovi po performansih, v katerih gre za nizanje ekspresivnih položajev teles v smeri nekakšne post-humane iluzije in pri katerih se zdi, da večkrat negirajo zakone[]

Tip In situ, Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Body art / Live art, Plesni performans
Datacija 29. januar 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 62:28

Hannah Sim in Mark Steger predstavljata jedro skupine Osseus Labyrinth, ki slovi po performansih, v katerih gre za nizanje ekspresivnih položajev teles v smeri nekakšne post-humane iluzije in pri katerih se zdi, da večkrat negirajo zakone[]

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 18:57

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 31:56

Tip Programirana umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 20. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 19:29

Zvočna intervencija 'Error Trash v.1.3' je nadaljevanje projekta 'Paralelne podatkovne napake 1.1', kjer se avtor osredotoča na vprašanja, povezana z ''real-time'' prenosi podatkov v sodobnih, široko[]

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 27:10

Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je[]

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:07

Izvajalca sta povezana z omrežjem elektronskih inštrumentov. Zvok proizvajata s približevanjem drug drugemu, z vzpostavljanje fizičnega stika kot so dotiki, udarci, poljubi. Zvok, ki ga oddajata, teče skozi njuni telesi v obliki[]

Tip Eksperimentalna glasba, Sodobna kompozicija, Vokalna glasba, Zvočni performans, Glasovni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 32:11

Projekt Irene Tomažin je ''one woman band'' za "glas in dva diktafona, v katerem plete zgodbo skozi primarno človeško zvočilo - glas. Njen glas ni šolan in ne temelji na čisti artikulaciji in tehnični[]

Tip Eksperimentalna glasba, Zvočni performans, Glasovni performans, Novomedijski performans
Datacija 23. november 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:06

Tudi psi imajo svoje angele. Lajkin angel je Damir Bartol, ki izvaja rekvijem za prvim psom - vesoljcem na svoji težko metalni hiper - fantazijski raketi. Ta spominja na Sputnik II, lansiran 3. novembra 1957 leta, le po svojih materialih in po frki,[]

Tip Predstavitev, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Sodobna kompozicija, Zvočni performans
Datacija 5. oktober 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 15:33

  []

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Sodobna kompozicija, Zvočni performans
Datacija 4. oktober 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Trajanje 34:59

  []