Medijska umetnost

Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 10:37

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Večmedijska instalacija, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Radijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Programirana glasba, Zvočni performans, Akcija, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009 – 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 19:04

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:07

Izvajalca sta povezana z omrežjem elektronskih inštrumentov. Zvok proizvajata s približevanjem drug drugemu, z vzpostavljanje fizičnega stika kot so dotiki, udarci, poljubi. Zvok, ki ga oddajata, teče skozi njuni telesi v obliki[]

Tip Mešani mediji, Video instalacija, Interaktivna umetnost, Participatorni projekt
Datacija 9. maj 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 59:39

Oreet Ashery je v začetku zanimal cross/dressing le kot igra in posvetilo njenim prijateljem, ki jih je posrkala ortodoksna vera. Toda prav kmalu je iz maškarade zrastel lik Marcusa Fisherja, ki je postal njen alter ego. V hebrejščini[]

Tip Akt, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 41:22

V interaktivnem performansu Kri je slajša od medu je telo performerke razdeljeno kot pri mesarju. Vsak od enajstih kosov mesa je posvečen eni od umetnic ali umetnikov, ki so usodno vplivali na delo Tandem Eclipse[]

Tip Akt, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Računalniška umetnost, Skupinska razstava
Datacija 18. januar 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 13:14

V interaktivnem performansu Kri je slajša od medu je telo performerke razdeljeno kot pri mesarju. Vsak od enajstih kosov mesa je posvečen eni od umetnic ali umetnikov, ki so usodno vplivali na delo Tandem Eclipse[]

Tip Biotehnološka umetnost, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost, Novomedijski performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Mednarodni festival računalniške umetnosti, MKC Maribor
Trajanje 00:40

Arthur Elsenaar je šestnajst obraznih mišic ožičil tako, da lahko povsem poljubno upravlja in vpliva na obrazno mimiko. Govorica telesa kar naenkrat ni več dejavnost, ki bi komunicirala s svojo iskrenostjo, temveč je postala[]

Tip Interaktivna instalacija, Interaktivna umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 2. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 22:43

Interaktivni mehatronski performans. Performer nosi dreskelet (eksoseletni telesni vmesnik) ter pripoveduje mit, ki ga spremljajo štirje glasbeni roboti, interaktivni zvok, virtualne slike in video. []

Tip Informacijska umetnost, Interaktivna umetnost, Kibernetika, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Virtualna umetnost, Računalniška umetnost
Datacija december 1997
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 30:59

Prostor v prostoru; virtualni v prostoru realnosti, z razliko od dejanskega prostora galerije, ki je določen s povsem konkretnimi stenami, se virtualni prostor, v katerem se gibljemo s pomočjo kibernetičnih protez, strukturira okoli prizorov,[]