Bolečina, mučenje, pohabljeno telo so elementi, ki so prisotni v umetniškem izrazu norveškega fakirja in umetnika Håvveja Fjella, pri katerem bolečina deluje kot oblika transferja. Fjell s pomočjo bolečine gledalca sooči s sodobmin vprašanjem odnosa do telesa in duše, "telesa-kot-ječe" in različnih oblik družbene represije. ("Telo v sodobnem času postane uporabno zgolj, če je hkrati produktivno in podrejeno..." — Foucault). Teme kot so represija, omejitve in inhibicija so vključene v serijo njegovih performansov, ki nosi naslov Kvintet, v kateri svoje telo podredi mavcu, iglam in niti, ključavnicam in kletkam ter se poškoduje s koščki zlomljenega stekla ali pa uporablja druge tradicionalne tehnike mučenja.
Performans Šiv je bil vrhunec otvoritvenega večera festivala Break 21. Ta fakir, ki je prišel na umetniško sceno z željo po drugačnem načinu izražanja, je izvedel enega izmed performansov iz serije Kvintet. V performansu je bil s telesom zašit na stol, levo roko je imel zašito na obraz in desno roko na nogo. Izjava tega umetnika je, da je bolečina rešitev.
S strategijo mučenja Håvve Fjell ne razpravlja le o fizičnem mučenju, temveč s pomočjo "težkih podob" razkriva tehnike, načela in strategije, ki jih različne strukture moči uporabljajo za vladanje nad posamezniki. Ti procesi so toliko metafora kot so realnost.