Paul Vanouse je umetnik, ki pri svojem delu kot orodje uporablja tehnike molekularne biologije. Predpostavlja, da je posnetek DNK kulturno najbolj avtoritaren artefakt naše dobe, če upoštevamo, da v sodni dvorani šteje za "zlati standard" osumljenčeve identifikacije. Z uporabo DNK kot materiala in medija upodobitve skuša destabilizirati njegovo absolutnost in avtoriteto.
Ocular Revision je biotehnološka instalacija, ki s pomočjo elektroforeze v gelu in krožne naprave, ki jo je razvil avtor, omogoča, da se DNK izrisuje v različnih podobah in vzorcih. Vanouse z uporabo te naprave hudomušno preobrne izraz "genetsko mapiranje", ki v molekularni biologiji pomeni natančno lociranje specifičnih genov v DNK zaporedjih, v risanje map z geni. Kadar znanstveniki ustvarjajo zemljevide DNK, je DNK predmet, Vanouse pa v svojem projektu ustvarja zemljevide z DNK, pri čemer je DNK sredstvo. Umetnik tako spreminja DNK material v živo, organsko izkušnjo, v nasprotju z znanstvenimi prezentacijami, ki DNK prikazujejo v statičnih diagramih. S selektivno obdelavo DNK običajnih laboratorijskih organizmov ustvarja DNK podobe, ki opozarjajo na možnost poljubnega manipuliranja z DNK in potemtakem na možnost manipuliranja z "resnico". Postavitev v galeriji je razširjena še z njegovim zgodnejšim projektom 'Latent Figure Protocol'.