Videoposnetki in digitalni mediji Janene Higgins so pogosto opisani kot "abstraktne pripovedi". Njihovi začetki so bili kot neposredna posledica njenega grafičnega oblikovanja, ki vključuje kolaž, besedila in slike. Kot dolgoletna oboževalka računalnika in vseh njegovih zmožnosti je bila uvedena skozi video vsebine Quicktime video platforme. Njeno delo je danes ustvarjeno iz kombinacije analognih in digitalnih metod.
Higgins je režirala številne kratke video posnetke in instalacije. Na področju živih video performansov je sodelovala s številnimi vrhunskimi newyorškimi skladatelji in improvizatorji nove glasbe, vključno v duetu z Elliottom Sharpom, Mari Kimura, Ikue Mori, Alanom Lichtom, Nurit Tilles, Akijem Ondo, Okkyung Lee in Zeeno Parkins. Njeno dela so bila izvedena in razstavljena na številnih festivalih, med drugim na New York Video Festival v Lincoln Centru. Vodila je številne delavnice o svojemu načinu snemanja videoposnetkov, tudi v A.I.R. galeriji v New Yorku.
Diplomirala je na The State University of New York v Albanyju in od leta 1986 delala kot umetniški vodja v New Yorku, sprva v oblikovalskem uredništvu. Njeno delo je bilo objavljeno v revijah, kot so Esquire, Working Woman, Fame, in tako je v treh letih postala umetniška vodja pri Vanity Fair. Oblikovala je tudi za reviji Communication Arts in Art Direction. Kasneje je zapustila svet revij z željo, da vzpostavi svoj lastni grafični oblikovalski studio in se posveti novim interesom v video produkciji. Grafično oblikovalsko se je preselila na glasbeno področje, kjer je bila umetniška vodja za več kot 100 glasbenih izdaj za stranke, kot so Island Records, RCA Victor, TVT, London Records ter številne neodvisne založbe. Njena zadnja dela vključujejo njeno video umetnost, kot tudi gibljive grafike. Ustvarjala je videe za Bath & Body Works, Ralph Lauren Fragrances, naslovne sekvence za več neodvisnih filmov, kot tudi animacije za Windows Saks Fifth Avenue v New Yorku.