Natalie Rose LeBrecht je vsestranska umetnica, ki živi in dela v Brooklynu (New York). Zanimajo jo najrazličnejša področja – med drugim zvok, teksture, čustva –, ki jih v svojih umetniških stvaritvah umešča v sebi lasten, samosvoj prostor, pri čemer ji uspeva ohranjati prefinjen smisel za humor. Seveda pa je najbolj znan in razvpit njen vznemirjujoči shizofreni glas, ki se v vsaki skladbi večkrat prelevi in vdira v intimo poslušalcev, njihove čute in v temeljih pretresa zakoreninjene predstave in pričakovanja. Prav lahko bi jo postavili na sceno Nove čudne Amerike (New Weird America), torej ob bok imenom, kot so Devendra Banhartu, Joane Newsom in CocoRosie, znanke z lanskoletnega festivala Mesto žensk. Ali pa tudi ne. V njeni glasbi je nekaj neopredeljivo drugačnega in izvirnega, kar jo bolj povezuje s Philipom Glassom, Laurie Anderson in drugimi avantgardnimi performerji.
Natalie Rose LeBrecht ni samo odlična skladateljica, ampak igra tudi vrsto različnih instrumentov (med drugim tudi kitaro, bobne in klavir). Nedvomno pa je najbolj fascinanten njen vokal, ki prehaja iz nežnih, malodane angelskih zvokov, do večplastnih glasov in neznosnega kričanja – glas, ki na njenih nastopih že sam po sebi ustvarja izjemno intimno in čustveno nabito atmosfero. Umetnica je svoja prva dela izdala v omejenem številu v samozaložbi pod psevdonimom Greenpot Bluepot. Mednje sodita CD-ja Daymares and Nightdreams (2001) in Warraw (2003), ki je prišel na trg v lično oblikovani torbici, ki jo je umetnica sama tudi izdelala. Warraw je prodorna, samozavestna in organična ženska plošča, ki odpira vrata v neobičajen in nevsakdanji svet, poln pronicljive družbene kritike in redke psihedeličnosti matere-zemlje. Navidezna nasprotja in odkloni, iz katerih pa Natalie Rose LeBrecht (nekako) izriše poln krog. Imaging Weather, ki je izšla leta 2005, je prva plošča, ki jo je umetnica izdala pod svojim pravim imenom.