Jelesijević, Nenad; Zdravković, Lana: Kitch poroka

Ogledov: 39
Naslov Kitch poroka
Tip Performans, Umetnost v javnem prostoru, Hepening, Javna intervencija
Datacija 8. oktober 2005
Prizorišče Ljubljanski grad
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija kitchtm
Koprodukcija Mesto žensk
Jezik slovensko
Format 720x576 pxl
Trajanje 49' 13"
URL Mesto žensk
Evidenčna številka CoW-2005-PERF-568

Sinopsis

 

Želim se poročiti. Kje in kako lahko to opravim? Osebi, ki nameravata skleniti zakonsko zvezo, se prijavita matičarju upravne enote, kamor spada kraj, kjer želita skleniti zakonsko zvezo. V prijavi osebi, ki nameravata skleniti zakonsko zvezo, izjavita, da svobodno sklepata zakonsko zvezo in da so izpolnjeni pogoji za njeno veljavnost. PRAVNA PODLAGA 25. in 26. člen Zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih (Uradni list SRS, št. 69/04). PRILOGE K VLOGI izpisek iz rojstne matične knjige, ki ne sme biti starejši od šestih mesecev (za osebe, ki niso rojene na območju Republike Slovenije); ob prijavi je treba navesti podatke za priče (priimek in ime ter prebivališče); dovoljenje pristojnega Centra za socialno delo v primeru zadržka mladoletnosti ali sorodstvenega razmerja PODATKI, KI JIH PRIDOBI ORGAN preveri osebne podatke iz matičnega registra, če je oseba rojena v Rep. Sloveniji. DODATNE INFORMACIJE Tuji državljani morajo poleg izpiska iz rojstne matične knjige (izdanega na podlagi mednarodnih konvencij ali overjenega v skladu z Zakonom o overitvi listin v mednarodnem prometu) priložiti še: potrdilo o samskem stanu; potrdilo države, katere državljan je, da ni zadržkov za sklenitev zakonske zveze; dokaz o državljanstvu (potrdilo ali potni list).

 

KITCH POROKA
Zakon forsira zakon: poročni obred znamke kitchtm

 

Resnična poroka, ki je hkrati performans, happening in čisti marketing. Pompozna poroka-koncept, poroka kot prispodoba kiča. T. i. prelomni dogodek v življenju ženske ali moškega, zbanaliziran do skrajnosti, postane razvpit medijski dogodek, resničnostni šov, ki poteši spektakelske potrebe.

Umetnika blagovne znamke kitchtm, ki se dejansko poročita, sta prispodobi sanjske ženske in sanjskega moškega. Se je on-a odločil-a za zakon zaradi njegovega/ njenega premoženja? Kakšni bosta poročni obleki, prstana? Kdo bo ujel šopek? Presenetljivo glamurozno bo! Običajno intimni poročni obred je tokrat široko odprt za javnost. Vabljeni k spodbujanju nedolžnega predporočnega in porednega postporočnega vzdušja!

Refelektiramo post-post-moderno stanje eksilanstva, demistificiramo poročne obrede, igramo se s spolnimi usmeritvami, ne manjka niti političnih implikacij poročnega dejanja. Ta poroka ni v imenu ljubezni, temveč zgolj iz čistega interesa! kitch poroka se zgodi, ker zakon forsira zakon in ker imamo ljudje radi kič.

 

kitch je znamka, ki nastopa bodisi kot umetniška skupina ali umetnik posameznik. kitch je s cenami in z lastno blagovno znamko kitchtm ozna(m)čil dele človeškega telesa (1999-2000), strategijo trženja pa utemeljil v besedilu Umetnost je trgovski artikel (2003). Konceptualno trženje delov človeškega telesa je prvi in izvirni primer tovrstnega umetniško-teoretskega udejstvovanja. kitch je tudi uradno razglasil vodo, nafto in človeško kri za trgovske artikle znamke kitchtm (2004): tri sodobne utekočinjene ikone so bile povzdignjene na raven fetiša in s pomočjo univerzalnega sodobnega označevalca, blagovne znamke, uradno razglašene za kič. kitch je svoje projekte predstavljal v Ljubljani, Mariboru, Helsinkih, Beogradu, Alcoiju, Chicagu, Gradcu in na medmrežju. Po mnenju strokovne komisije za intermedijsko umetnost Ministrstva za kulturo kitchevi projekti “z močno javno noto [...] posegajo v obči prostor, se poigravajo z novo ekonomijo in predstavljajo umetniško kodirano manipulacijo z resno zastavljenim interaktivnim pristopom.”

 

Sestre

Marlenna, Daphne, Emperatrizz, dive slovenskega medijskega prostora, vrh slovenske glasbene smetane. Njihove prepoznavne lastnosti so glamur, ekstravaganca in humor. Slovenske predstavnice na Evrosongu 2002.

 

MEM Couture

Vrnitev mode, po kateri smo skoraj pozabili hrepeneti. Ali pa v našem prostoru tega še začeli nismo. Nadrealistično. Nadnaravno. I-realno. Pariško začinjeno.

 

DJ  k u r o k o

Zadnjih deset let k u r o k o z zgoščenkami in vinilkami plete migajočo večžanrsko štrikanko nalezljivega ugodja. Od težko krotljivih kitar do razigranih strun z eksotičnimi simpatijami in elektronskih podzvrsti s tradicionalnim priokusom džezerij.

 

MM Checkman

Mešalec muzik z raznorodnim poreklom, a istorodno ostrino. V zrak dviga zakajene klube in prezračene festivale že od 1996. Podiralec časovnih rekordov v rolanju in imetnik rekorda v povprečju poskokov/plesalca. Zaradi pregromkega rolanja pregnan iz prvega underground kluba.

 

Posebni gostje: glasbeni trio Sestre & DJ Checkman
Kostumi: mem couture
Oblikovalka poročnih prstanov: Olga Košica

 

POST-POROČNA ZABAVA
Z: DJ k u r o k o & DJ Checkman

 

Organizacija: kitchtm
V sodelovanju z: Mesto žensk
S pomočjo: Zvezda, hiša slaščic, Valdhuber (vino), City Hotel Ljubljana

 

Sodelujejo

Kostumografija MEM Couture
Petje / glas Sestre

Avtor/ica, skupina

Koprodukcija

Spletna razstava