Galerija Kapelica

Tip Glasovni performans, Novomedijski performans, Predavateljski performans, Umetniška izjava
Datacija 18. januar 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:54

‘Drage dame, hvala’ je intermedijski performans – moja zahvala umetnicam, ki so se v bližnji ali daljni preteklosti (kljub različnim preprekam) uspele uveljaviti. Gre za uprizoritev intervencije v lastni spomin: vprašanje o[]

Tip Kinetična instalacija, Večmedijska instalacija, Zvočna instalacija
Datacija 9. september 2010 – 17. september 2010
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:53

Eksperimentalni zvočni performans je uvod v otvoritev razstave S.A.T.U. Venzhe Christa in zaznamuje sodelovanje dveh intermedijskih umetnikov — indonezijskega in slovenskega — v polju DIY tehnologij. Performativna matrica se[]

Tip Večmedijska instalacija, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Radijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Programirana glasba, Zvočni performans, Akcija, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009 – 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 19:04

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Tip Biotehnološka umetnost, Predavanje
Datacija 17. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 15:25

V času projekta Polone Tratnik je postalo v Veliki Britaniji dovoljeno kloniranje med človekom in živaljo, kar pomeni, da je dovoljena manipulacija z umetnimi embrii, ki bodo vsebovali človeške embrionalne matične celice. S tem se[]

Tip Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Umetniška izjava
Datacija 27. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 08:19

'Autoinducer_Ph-1' je predelava tradicionalne azijske tehnike pridelave riža, ki izkorišča naravno simbiozo med praprotjo iz rodu Azolla in cianobakterijo iz rodu Anabaena. V instalaciji je to razmerje določeno z novimi parametri,[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans, Izjava
Datacija 1. marec 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 08:43

Tip Večmedijska instalacija, Robotska umetnost
Datacija 6. december 2005
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 53:57

Seksualizirana robota sta avtonomni platformi na kolesih, opremljeni z moškimi in ženskimi najlonskimi genitalnimi organi. Robota sta programirana tako, da raziskujeta svojo okolico ter se sem in tja vzburita in skušata locirati[]

Tip Biotehnološka umetnost, Artivizem, Umetnost v javnem prostoru, Umetnost v množičnih medijih, Participatorni projekt
Datacija 21. junij 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 35:11

V Kunklovem projektu se soočimo s strahom, pred okužbo z virusom HIV. Mosquitobox je steklena posoda, polna komarjev, ki so pili HIV pozitivno kri darovalca. Občinstvo se lahko izpostavi morebitni nevarnosti okužbe. Ima možnost izbire. []

Tip Inštrumentalna glasba, Sodobna kompozicija, Vokalna glasba, Sodobna klasika
Datacija 18. junij 2003
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:51

Opozorilo: Izvorno video gradivo je akutno poškodovano. Zvok kompozicije je neprepoznaven.

Tip Biotehnološka umetnost, Informacijska umetnost, Kibernetika
Datacija 30. maj 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija 9. Mednarodni festival računalniških umetnosti, MKC Maribor
Trajanje 17:19

Opozorilo: Dokumentacija vsebuje tehnične poškodbe izvornega video gradiva. []

Tip Video instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 16. januar 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 28:58

... v studio sem stopil skozi vežo, ki je bila narejena iz lesenega transportnega zaboja za velikega robota. V prostoru, velikem kakih sto kvadratov je tik ob vhodu stal velik robot. Mašina 0.5 je pajku podobna, šestnoga konstrukcija,[]

Tip Monodrama, Satira, Body art / Live art, Predavateljski performans
Datacija oktober 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Mesto žensk
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 57:48

Ne boš rezal v svoje meso v spomin na mrtve, niti ne boš tetoviral znakov na svoje telo: jaz sem Gospod.« (Lev 19.27-28) []

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 6. julij 2002
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 61:05

Otvoritveni dan tretjega tedna festivala Break se je začel s performansom "Mach es jetzt" Elene Kovylina, ki se ukvarja s smrtjo z obešenjem. []

Tip Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Spletna umetnost, Zvočna umetnost, Strip, Body art / Live art
Datacija 2. julij 2002 – 7. julij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 61:46

Break21, 6. mednarodni festival novih umetnosti je nosil naslov Dead or Alive (Živi ali mrtvi). Apokaliptični ton te sintagme vključuje uprizoritev in praktično razmišljanje o paradigmah živih, polživih, polmrtnih in mrtvih.[]

Tip Oblikovanje tekstilij, Body art / Live art
Datacija 25. junij 2002 – 29. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:32

Modna revija je bil dogodek z oblačili, ki so jih nosili novorojenčki, mrtvi, bojevniki, samomorilci, fetišisti ter oblačila, ki nas varujejo pri opravljanju življenjsko zahtevnih opravil. To so bila oblačila, ki so bila usmerjena v[]

Tip Intervju, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 22. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 24:38

Umetnica odpira svoje telo, kar vključuje obrede označevanja telesa in puščanja krvi. Njena dela prepoznavajo pomen telesa, a hkrati ga zanikajo. Občinstvo postane soudeležen v zločinu, s potrjevanjem in[]

Tip Teoretsko besedilo
Datacija 22. junij 2002
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 07:40

V predavanju "Spodbujanje sublimnega: nevrobogološki pristop k mističnemu in ekstatičnemu doživetju" je Stuart Swezey predaval o odnosu med medicinsko/znanstveno literaturo, transcendenco in avantgardo 20. stoletja od Andreja[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 29:54

Bolečina, mučenje, pohabljeno telo so elementi, ki so prisotni v umetniškem izrazu norveškega fakirja in umetnika Håvveja Fjella, pri katerem bolečina deluje kot oblika transferja. Fjell s pomočjo bolečine[]

Tip Programirana umetnost, Spletna umetnost, Zvočna umetnost, Strip, Body art / Live art, Skupinska razstava
Datacija 18. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:38

Break21, 6. mednarodni festival novih umetnosti je nosil naslov Dead or Alive (Živi ali mrtvi). Apokaliptični ton te sintagme vključuje uprizoritev in praktično razmišljanje o paradigmah živih, polživih, polmrtnih in mrtvih.[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 18. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 32:22

Bolečina, mučenje, pohabljeno telo so elementi, ki so prisotni v umetniškem izrazu norveškega fakirja in umetnika Håvveja Fjella, pri katerem bolečina deluje kot oblika transferja. Fjell s pomočjo bolečine[]

Tip Mešani mediji, Video instalacija, Interaktivna umetnost, Participatorni projekt
Datacija 9. maj 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 59:39

Oreet Ashery je v začetku zanimal cross/dressing le kot igra in posvetilo njenim prijateljem, ki jih je posrkala ortodoksna vera. Toda prav kmalu je iz maškarade zrastel lik Marcusa Fisherja, ki je postal njen alter ego. V hebrejščini[]

Tip Predavanje, Seminar
Datacija domnevno 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:14

Med leti 1999 in 2009 so vsak ponedeljek ob 21. uri potekala predavanja iz seminarja Aljoše Kolenca, v katerem je obravnaval številne teme s področja psihoanalize s fokusom na interpretaciji besedil in pojmov Jacquesa[]

Tip Internetna umetnost, Programirana umetnost, Spletna umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 12:54

V okviru Festivala Break21: Dead or Alive je bil prikazan tudi izbor netarta: []

Tip In situ, Mešani mediji, Samostojna razstava
Datacija 13. september 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:29

Projekt Sejalec, ki ga je Alen Ožbolt zasnoval za galerijo Kapelica, vzpostavlja vsaj dve ravni branja:postavitev najprej učinkuje kot fascinantna prostorska intervencija, kot kompleksna ambientalna "slika", sestavljena iz miljona[]

Tip Predavanje, Simpozij
Datacija 9. januar 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija ŠKUC, Center sodobnih umetnosti
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:29

Kratek posnetek predavanja Hito Steyerl domnevno iz simpozija Rekostruirana fikcija. Čez izvorno dokumentacijo s simpozija so bili posneti drugi performansi. []

Tip Predavanje, Simpozij
Datacija 9. januar 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija ŠKUC, Center sodobnih umetnosti
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:34

Kratek posnetek predavanja skupine http://0100101110101101.org (Franco in Eva Mattes) domnevno iz simpozija Rekostruirana fikcija. Čez izvorno dokumentacijo s simpozija so bili posneti drugi performansi. []

Tip Predavanje, Simpozij
Datacija 9. januar 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija ŠKUC, Center sodobnih umetnosti
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 14:48

Kratek posnetek predavanja domnevno Timothyja Druckreya iz simpozija Rekostruirana fikcija. Čez izvorno dokumentacijo s simpozija so bili posneti drugi performansi. []

Tip Predavanje, Seminar
Datacija domnevno 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 14:32

Med leti 1999 in 2009 so vsak ponedeljek ob 21. uri potekala predavanja iz seminarja Aljoše Kolenca, v katerem je obravnaval številne teme s področja psihoanalize s fokusom na interpretaciji besedil in pojmov Jacquesa[]

Tip Elektronska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 14. marec 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 59:57

Arcus Interruptus' je performans, kjer se stapljajo mehanika in elektronika, voda in elektrika, Tesla in Barry Schwartz. Eden od elementov je visokonapetostni generator obkrožen z elektrostatičnim ščitom in je postavljen na rezervar[]

Tip Body art / Live art, Predavateljski performans
Datacija 31. januar 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 09:14

"Kot v vseh svojih delih, tudi v tem performansu izhajam iz svoje življenjske zgodbe in tudi ta performans je trdno zakoreninjen v izkušnjah hendikepirane ženske. Povod zanj je bil obisk pri zdravniku h kateremu sem začela zahajati[]

Tip Predstavitev
Datacija 7. december 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 54:06

Tabar je v performansu, ki ga je inspiriralo dnevno-politično pranje možganov na urgentno-ambulantni način poustvaril svoje stališče do državno političnega projekta priključevanja k Evropski uniji. Leta 1999, ko je državni marketing[]

Tip Predavanje, Seminar
Datacija domnevno 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 33:08

Med leti 1999 in 2009 so vsak ponedeljek ob 21. uri potekala predavanja iz seminarja Aljoše Kolenca, v katerem je obravnaval številne teme s področja psihoanalize s fokusom na interpretaciji besedil in pojmov Jacquesa[]

Tip Informacijska umetnost, Interaktivna umetnost, Kibernetika, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Virtualna umetnost, Računalniška umetnost
Datacija december 1997
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 30:59

Prostor v prostoru; virtualni v prostoru realnosti, z razliko od dejanskega prostora galerije, ki je določen s povsem konkretnimi stenami, se virtualni prostor, v katerem se gibljemo s pomočjo kibernetičnih protez, strukturira okoli prizorov,[]