Galerija Kapelica

Tip Satira, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 10. junij 1997
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:46

Tip Biotehnološka umetnost, Artivizem, Umetnost v javnem prostoru, Umetnost v množičnih medijih, Obvestilo za novinarje
Datacija junij 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Trajanje 19:03

Opozorilo: Izvorno video gradivo je akutno poškodovano. Vsebine tiskovne konference ni možno razbrati. []

Tip Inštrumentalna glasba, Sodobna kompozicija, Sodobna klasika
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 13:18

Opozorilo: Izvorno video gradivo je akutno poškodovano. Nabovedi ni možno razumeti.

Tip Inštrumentalna glasba, Sodobna kompozicija, Vokalna glasba, Sodobna klasika
Datacija 18. junij 2003
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:51

Opozorilo: Izvorno video gradivo je akutno poškodovano. Zvok kompozicije je neprepoznaven.

Tip Inštrumentalna glasba, Sodobna kompozicija, Vokalna glasba, Sodobna klasika
Datacija 18. junij 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 30:25

Opozorilo: Izvorno video gradivo je akutno poškodovano. Zvok kompozicije je neprepoznaven.

Tip Video instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 16. januar 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 28:58

... v studio sem stopil skozi vežo, ki je bila narejena iz lesenega transportnega zaboja za velikega robota. V prostoru, velikem kakih sto kvadratov je tik ob vhodu stal velik robot. Mašina 0.5 je pajku podobna, šestnoga konstrukcija,[]

Tip Akcija, Body art / Live art, Participatorni performans
Datacija 9. maj 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 47:35

Oreet Ashery je v začetku zanimal cross/dressing le kot igra in posvetilo njenim prijateljem, ki jih je posrkala ortodoksna vera. Toda prav kmalu je iz maškarade zrastel lik Marcusa Fisherja, ki je postal njen alter ego. V hebrejščini[]

Tip Teoretsko besedilo
Datacija 22. junij 2002
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 07:40

V predavanju "Spodbujanje sublimnega: nevrobogološki pristop k mističnemu in ekstatičnemu doživetju" je Stuart Swezey predaval o odnosu med medicinsko/znanstveno literaturo, transcendenco in avantgardo 20. stoletja od Andreja[]

Tip Zvočna umetnost, Letak, Body art / Live art
Datacija 18. junij 2002 – 7. julij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica

Break21, 6. mednarodni festival novih umetnosti je nosil naslov Dead or Alive (Živi ali mrtvi). Apokaliptični ton te sintagme vključuje uprizoritev in praktično razmišljanje o paradigmah živih, polživih, polmrtnih in mrtvih.[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 18. junij 2002
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica

V performansu umetnik razstavlja svoje "butoh" pobeljeno telo, obešeno v krčevitih pozah. Na prvi pogled je telo pod nadzorom, dejansko pa se bori s samim seboj, išče mir, nadzor in ravnotežje: fizično in[]

Podnaslov Lepota ekstrema II.
Tip Portretna fotografija, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 1. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 12:10

Goran Bertok je za festival zasnoval sadomazohistični performans Meso sužnja, v katerem je moškega z masko mučila v nuno oblečena ženska s prebadanjem in zažiganjem kože. Bertok je na podlagi performansa izdelal[]

Datacija 16. januar 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica

Tehnično opozorilo: Video je brez zvoka. Vinske kapljice mi polzijo po bledi koži in plemenitijo sleherni užitek, ki privabi še druge, mnogoštevilne...

Tip Umetniška izjava
Datacija 7. december 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:27

Opozorilo: Posnetek ima akutno okvaro zvoka in slike. []

Tip Kinetična instalacija, Informacijska umetnost, Kibernetika, Robotska umetnost, Novomedijski performans
Datacija 17. december 2003
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 55:50

Opozorilo: Do 09:00 minute je posnetek močno poškodovan.  []

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost
Datacija 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:14

Paul Vanouse je umetnik, ki pri svojem delu kot orodje uporablja tehnike molekularne biologije. Predpostavlja, da je posnetek DNK kulturno najbolj avtoritaren artefakt naše dobe, če upoštevamo, da v sodni dvorani šteje za[]

Tip Večmedijska instalacija, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Radijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Programirana glasba, Zvočni performans, Akcija, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009 – 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 19:04

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 15:52

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 08:48

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 04:50

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Hektivizem, Akcija
Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:06

Radioaktivnost je velika ekološka tema, medicinsko področje pa eno redkih, kjer radioaktivne izotope srečujemo v dnevni rabi za namene zdravljenja in zdravstvene diagnostike. Od tod Tabarjev interes za odkrivanje radioaktivnosti v[]

Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 10:37

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 14:07

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:55

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 3. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 28:57

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 3. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 22:35

Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je[]

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Sodobna kompozicija
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 18:24

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Podnaslov Arzenal Depo / 2K9
Tip Hektivizem, Akcija
Datacija 24. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:26

Radioaktivnost je velika ekološka tema, medicinsko področje pa eno redkih, kjer radioaktivne izotope srečujemo v dnevni rabi za namene zdravljenja in zdravstvene diagnostike. Od tod Tabarjev interes za odkrivanje radioaktivnosti v[]

Podnaslov Arzenal Depo / 2K9
Tip Hektivizem, Akcija
Datacija 24. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:51

Radioaktivnost je velika ekološka tema, medicinsko področje pa eno redkih, kjer radioaktivne izotope srečujemo v dnevni rabi za namene zdravljenja in zdravstvene diagnostike. Od tod Tabarjev interes za odkrivanje radioaktivnosti v[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 55:42

Opozorilo: Močno poškodovana slika in zvok na izvorni miniDV kaseti. []

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 57:33

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 61:03

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 24. oktober 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 24:50

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Body art / Live art, Plesni performans
Datacija 11. december 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Alliger Arts
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 14:59

Performans je bil del mednarodnega festivala 'Ekstravagantna telesa' (12. — 15. december 2007, Studentski centar, Zagreb) v produkciji biroja za sodobne umetniške prakse KONTEJNER. Pomoč pri izvedbi: Zavod BUNKER.

Tip Body art / Live art, Sodobni ples
Datacija 11. december 2007
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Alliger Arts Production, AXIS Dance Company
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 12:56

Opozorilo: Pri performansu je prišlo do tehničnih težav.   []

Tip Body art / Live art, Predavateljski performans
Datacija 19. december 2006
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 31:41

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Artivizem, Umetnost v javnem prostoru
Datacija 22. december 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 60:08

V zadnjih letih smo priča družbenim spremembam, ki vnašajo v splošno sliko družbe vedno večji procent revščine. V njej ali na pragu nje živijo različne marginalizirane skupine kot so revni posamezniki in družine, begunci[]

Tip Participatorni performans, Vztrajnostni performans
Datacija 17. junij 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:16

Ena od pomembnih lastnosti, ki performans loči od gledališke predstave, je status obiskovalcev umetniškega dogodka. Ta se od gledalcev gledališke predstave loči po tem, da so priča dogodka, včasih pa celo sodelavci oz.[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost
Datacija 3. november 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 40:54

Projekt je bil predstavljen kot del spremljevalnega programa festivala Break 2.3 festival: 'Nove vrste' (7. – 21. november 2005, www.break-festival.org) 

Tip Večmedijska instalacija, Robotska umetnost
Datacija 6. december 2005
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 53:57

Seksualizirana robota sta avtonomni platformi na kolesih, opremljeni z moškimi in ženskimi najlonskimi genitalnimi organi. Robota sta programirana tako, da raziskujeta svojo okolico ter se sem in tja vzburita in skušata locirati[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 2. marec 2001
Mesto produkcije Koper / Capodistria, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Obalne galerije Piran
Trajanje 03:59

V drugem performansu iz tetralogije, je leta 2001, ko smo bili Slovenci na pragu vstopa v Evropsko unijo, Tabar izhajal iz znanega slengovskega zaklinjanja, češ: "raje kot naredim to in to (recimo vstopim v Evropo), si zvrtam luknjo v[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 10. december 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:35

Performans spada v Tabarjeve intimne projekte, kjer neizrekljivo čustveno vsebino podvoji z eksplicitnim medicinskim postopkom, ki s svojo mehaničnostjo na eni strani in z objektivno življensko nevarnostjo vzpostavi komaj znosen kontrast in[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 11. december 1997
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:11

Za svoj prvi performans si je Tabar izbral enega od treh urgentnih postopkov (intubacija, vbrizganje adrenalina v srce, elektro stimulacija srca), ki jih medicinski reševalci uporabijo pri oživljanju-reanimaciji pacienta in tako napovedal[]

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Monodrama, Body art / Live art
Datacija 27. oktober 1998
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 01:17

Preseganje spremembe spola Helena je transeksualec/ka, umetnica in aktivistka za pravice tistih, ki jim je kulturna peza spolnih definicij nekaj neznosnega. Helena je prav gotovo tista, ki ima o spreminjanju svojega telesa povedati še kaj[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 12. junij 1996
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:29

VSEPLANETARNA FIZIOLOGIJA Zunajzemeljsko okolje še močneje poudarja obsoletnost telesa in intenzivira pritiske v smeri njegovega reinženiringa. Nujno je dizajnirati bolj samozadostno, energetsko učinkovito telo, z razširjenimi[]

Tip Mešani mediji, Večmedijska instalacija, Body art / Live art, Samostojna razstava
Datacija 3. april 1996 – 26. april 1996
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:50

Stephen J. Shanabrook predstavlja dve seriji čokoladnih odlitkov: odlitke posameznih delov nasilno umorjenih ljudi, ki so zloženi v prikupne bomboniere, in serijo obraznih odlitkov mlajših moskovskih umetnikov. []

Tip Interaktivna instalacija, Informacijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Body art / Live art, Novomedijski performans
Datacija 2. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:30

Interaktivni mehatronski performans. Performer nosi dreskelet (eksoseletni telesni vmesnik) ter pripoveduje mit, ki ga spremljajo štirje glasbeni roboti, interaktivni zvok, virtualne slike in video. []

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Elektronska umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 15. februar 1996
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:37

'Epizoo' prevzema eno od starih tem body arta - izpostavitev umetnikovega telesa - in jo prilagaja novim možnostim, ki jih ponujata strojna in računalniška tehnologija. posledica tega je hibrid performanca in instalacije. Drugače[]

Tip Satira, Body art / Live art, Predavateljski performans
Datacija 7. junij 2001
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:00

"Tri oblike mučenja in trpljenja, ki tvorijo progresivno, vsaka svojo predhodno stopnjo ukinjajočo zgradbo absolutnega zla v fizičnem svetu, in ki bi se jih morali zavedati ter se jim v prihodnosti izogniti." []

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Body art / Live art
Datacija 30. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica

Oleg Kulik je ruski umetnik, ki se je rodil v Kijevu. Od leta 1996, ko je postal razvpit kot »pes, ki je ugriznil obiskovalca« na razstavi Interpol v Stockholmu, velja v umetnostnem svetu performansa za enega najbolj kontroverznih[]

Podnaslov Ja sam umjetnik koji želi mjenjati svijet!
Tip Hepening, Participatorni performans
Datacija 2. april 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:04

Tip Eksperimentalna glasba, Zvočni performans, Glasovni performans, Novomedijski performans
Datacija 23. november 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:06

Tudi psi imajo svoje angele. Lajkin angel je Damir Bartol, ki izvaja rekvijem za prvim psom - vesoljcem na svoji težko metalni hiper - fantazijski raketi. Ta spominja na Sputnik II, lansiran 3. novembra 1957 leta, le po svojih materialih in po frki,[]

Tip Biotehnološka umetnost, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost, Novomedijski performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Mednarodni festival računalniške umetnosti, MKC Maribor
Trajanje 00:40

Arthur Elsenaar je šestnajst obraznih mišic ožičil tako, da lahko povsem poljubno upravlja in vpliva na obrazno mimiko. Govorica telesa kar naenkrat ni več dejavnost, ki bi komunicirala s svojo iskrenostjo, temveč je postala[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 3. marec 1999
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:02

Umetnici, ki nastopata pod skupnim imenom Eclipse, sta zarezali v softpornokičeraj slovenske ljubezenske ekonomije. Svoje izvirno vedenje o umetnostnem okolju, ki jih kot novinki določa, testirata s posebnim instrumentom. Performance[]

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Body art / Live art
Datacija 22. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:11

John je naredil nekaj, kar je hujši tabu od incesta. Občeval je s truplom in se kasneje v okviru te akcije podvrgel še vazektomiji. Ultimativno. Kdaj, kje, zakaj? Ne vem.

Tip Body art / Live art, Predavateljski performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 01:53

"Kot v vseh svojih delih, tudi v tem performansu izhajam iz svoje življenjske zgodbe in tudi ta performans je trdno zakoreninjen v izkušnjah hendikepirane ženske. Povod zanj je bil obisk pri zdravniku h kateremu sem začela zahajati[]

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Body art / Live art, Participatorni performans
Datacija 31. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:11

Spolnost je še vedno bojišče, na katerem ne bo nikoli zmanjkalo žrtev. Spolovila so orožje, ležišča ali pa stojišča so bojno polje. Ground truth, bi rekli v vojaškem žargonu. To je simulacija stanj, v katerih[]

Tip Portretna fotografija, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:07

Goran Bertok je za festival zasnoval sadomazohistični performans Meso sužnja, v katerem je moškega z masko mučila v nuno oblečena ženska s prebadanjem in zažiganjem kože. Bertok je na podlagi performansa izdelal[]

Podnaslov Eksplicitne seksualne prakse kot umetniški izraz
Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 23. oktober 1998
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 04:39

Ron Athey je v Kapelici premierno izvedel performans in ob tem pokazal svojo novo tetovažo. Koncept: Batailleov solarni anus. "Solarni anus je še nedotaknjen anus ženskega telesa pri osemnajstih, s katerim ne moremo primerjati nič[]

Tip Elektronska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost
Datacija 14. marec 2000
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:04

Arcus Interruptus' je performans, kjer se stapljajo mehanika in elektronika, voda in elektrika, Tesla in Barry Schwartz. Eden od elementov je visokonapetostni generator obkrožen z elektrostatičnim ščitom in je postavljen na rezervar[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Novomedijski performans
Datacija 30. september 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 55:29

Elektromagnetna valovanja iz vesolja v frekvenčnem spektru 10.95 - 11.7 GHz zajemamo preko radijskega sprejemnika in računalniskega vmesnika in jih prevajamo v signale, ki jih performerka občuti skozi elektrode pritrjene na svojem telesu.[]