Primož Bizjak raziskuje zgodovino, meje in simbolne mejnike krajev. Zanimajo ga prostor in arhitektura v odnosu do družbe in časa, v katerem živimo. Njegov fotografski prijem zaznamujeta uporaba dolge ekspozicije in postopno zajemanje barv, skritih v noči. Brez digitalnih sredstev pokaže tisto, česar ne moremo videti v temi, zato nočne podobe večkrat delujejo kot bi nastale v dnevni svetlobi. Za slikarski učinek je ključnega pomena pozicija snemanja širokokotne kamere, zaradi katere Bizjak pogosto kljubuje višini in se izpostavlja tveganjem.
Zimsko potovanje ob Savi, Donavi in Drini je zabeležil v seriji, ki se, kljub posebnostim in formi razglednic, tematsko navezuje na nekatere pretekle motive geopolitičnih sprememb: kanale, utrdbe in karavle. Vizualna naracija povojnega območja nekdanje skupne države temelji na prestreljenih fasadah, ruševinah, pokopališčih in zapuščenih hišah. Tri reke tečejo med preteklostjo, spominom in prihodnostjo, povezujejo pa Jasenovac, Vukovar, Višegrad in Srebrenico: ideološko prerazporejena mesta, za katera se zdi, da jih lahko združuje samo še umetniški projekt.