Galerija Kapelica

Tip Plesni performans
Datacija 10. oktober 2013
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 08:59

Performans Taje Ivančič je kot gesta čopiča na platnu življenja. V tej gesti je ženska, žena, mama , slikarka, ljubimka, negovalka, bojevnica … obsojena, da zdrži projekcije družbe, ki jo določa. Zdrži z notranjo silo, ki[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost
Datacija 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:14

Paul Vanouse je umetnik, ki pri svojem delu kot orodje uporablja tehnike molekularne biologije. Predpostavlja, da je posnetek DNK kulturno najbolj avtoritaren artefakt naše dobe, če upoštevamo, da v sodni dvorani šteje za[]

Tip Vztrajnostni performans
Datacija 31. marec 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 18:35

"Anus Rona Atheyja ima posebno mesto v zgodovini sodobnega performansa… Njegovo telo je predstavljeno kot sveto (navdahnjeno od nečesa božanskega, njegova potencialna transcendenca pa večno iztrgana nazaj v imanentnost telesnih odprtin[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 31. marec 2011
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 18:36

"Anus Rona Atheyja ima posebno mesto v zgodovini sodobnega performansa… Njegovo telo je predstavljeno kot sveto (navdahnjeno od nečesa božanskega, njegova potencialna transcendenca pa večno iztrgana nazaj v imanentnost telesnih odprtin[]

Tip Glasovni performans, Novomedijski performans, Predavateljski performans
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 28:17

‘Drage dame, hvala’ je intermedijski performans – moja zahvala umetnicam, ki so se v bližnji ali daljni preteklosti (kljub različnim preprekam) uspele uveljaviti. Gre za uprizoritev intervencije v lastni spomin: vprašanje o[]

Tip Glasovni performans, Novomedijski performans, Predavateljski performans, Umetniška izjava
Datacija 18. januar 2011
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:54

‘Drage dame, hvala’ je intermedijski performans – moja zahvala umetnicam, ki so se v bližnji ali daljni preteklosti (kljub različnim preprekam) uspele uveljaviti. Gre za uprizoritev intervencije v lastni spomin: vprašanje o[]

Tip Kinetična instalacija, Večmedijska instalacija, Zvočna instalacija
Datacija 9. september 2010 – 17. september 2010
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 02:53

Eksperimentalni zvočni performans je uvod v otvoritev razstave S.A.T.U. Venzhe Christa in zaznamuje sodelovanje dveh intermedijskih umetnikov — indonezijskega in slovenskega — v polju DIY tehnologij. Performativna matrica se[]

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 7. september 2010
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 14:17

Eksperimentalni zvočni performans je uvod v otvoritev razstave S.A.T.U. Venzhe Christa in zaznamuje sodelovanje dveh intermedijskih umetnikov — indonezijskega in slovenskega — v polju DIY tehnologij. Performativna matrica se[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost
Datacija 25. maj 2010
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 25:01

Performans se s svojim tehnološko usmerjenim konceptom oddaljuje od klasičnih praks ustvarjanja avdiovizualnih kompozicij, saj na inovativen način posega v polje uporabe tehnologije ter razširja vprašanje podatkovnega medija.[]

Tip Programirana umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 26:48

Zvočni performans se naslanja na tradicijo raziskovanj v polju eksperimentalnih tehno-medijev povezanih s proizvodnjo in distribucijo zvočnih signalov znotraj mehanike, elektronike in umetnosti. Izdelane zvočne mašine združujejo elemente[]

Tip Hektivizem, Akcija
Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:06

Radioaktivnost je velika ekološka tema, medicinsko področje pa eno redkih, kjer radioaktivne izotope srečujemo v dnevni rabi za namene zdravljenja in zdravstvene diagnostike. Od tod Tabarjev interes za odkrivanje radioaktivnosti v[]

Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 04:50

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 08:48

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 15:52

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 3. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 22:35

Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je[]

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 3. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 28:57

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Sodobna kompozicija
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 18:24

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 14:07

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 2. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 10:37

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Eksperimentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:55

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz.

Tip Večmedijska instalacija, Generativna umetnost, Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Radijska umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Računalniška umetnost, Programirana glasba, Zvočni performans, Akcija, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 1. december 2009 – 4. december 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Praksa
Trajanje 19:04

Program Arzenal Depo je objavljen v programu radioCona, ki je dogajanje predvajala na 88.8 MHz. []

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija 24. oktober 2009
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 24:50

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 61:03

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 57:33

Za razvoj in umetniško higieno japonske skupine Maywa Denki skrbi frontman Nobumichi Tosa, ki jo je skupaj z bratom Masamichijem leta 1993 ustanovil na ruševinah istoimenskega podjetja, nekoč v lasti njunega očeta. Srednje veliko[]

Tip Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Inštrumentalna glasba, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica, Kontejner › Biro suvremene umjetničke prakse
Trajanje 55:42

Opozorilo: Močno poškodovana slika in zvok na izvorni miniDV kaseti. []

Podnaslov Arzenal Depo / 2K9
Tip Hektivizem, Akcija
Datacija 24. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:51

Radioaktivnost je velika ekološka tema, medicinsko področje pa eno redkih, kjer radioaktivne izotope srečujemo v dnevni rabi za namene zdravljenja in zdravstvene diagnostike. Od tod Tabarjev interes za odkrivanje radioaktivnosti v[]

Podnaslov Arzenal Depo / 2K9
Tip Hektivizem, Akcija
Datacija 24. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 05:26

Radioaktivnost je velika ekološka tema, medicinsko področje pa eno redkih, kjer radioaktivne izotope srečujemo v dnevni rabi za namene zdravljenja in zdravstvene diagnostike. Od tod Tabarjev interes za odkrivanje radioaktivnosti v[]

Tip Biotehnološka umetnost, Predavanje
Datacija 17. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 15:25

V času projekta Polone Tratnik je postalo v Veliki Britaniji dovoljeno kloniranje med človekom in živaljo, kar pomeni, da je dovoljena manipulacija z umetnimi embrii, ki bodo vsebovali človeške embrionalne matične celice. S tem se[]

Tip Eksperimentalna glasba, Sodobna kompozicija, Vokalna glasba, Zvočni performans, Glasovni performans, Analogna elektronska glasba
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 32:11

Projekt Irene Tomažin je ''one woman band'' za "glas in dva diktafona, v katerem plete zgodbo skozi primarno človeško zvočilo - glas. Njen glas ni šolan in ne temelji na čisti artikulaciji in tehnični[]

Tip Kinetična instalacija, Mešani mediji, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Računalniška umetnost
Datacija 2. december 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 11:00

V posameznih razvojnih fazah projekta Robot Partner želimo raziskati osnove in razmerja v partnerstvu med človekom, ostalimi živimi bitji in stroji. V projektu tematiziramo sodobne vrednote, zamisli in podobe napredka (Fortschritt). Eden izmed[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Generativna umetnost, Programirana umetnost, Novomedijski performans
Datacija 30. september 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 55:29

Elektromagnetna valovanja iz vesolja v frekvenčnem spektru 10.95 - 11.7 GHz zajemamo preko radijskega sprejemnika in računalniskega vmesnika in jih prevajamo v signale, ki jih performerka občuti skozi elektrode pritrjene na svojem telesu.[]

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 18:57

Tip Eksperimentalna glasba, Live act, Zvočni performans, Analogna elektronska glasba
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 31:56

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 27:10

Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je[]

Podnaslov [Ekologija tehno uma]
Tip Interaktivna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Novomedijski performans, Zvočnovizualni performans
Datacija september 2008
Mesto produkcije Linz, Avstrija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:07

Izvajalca sta povezana z omrežjem elektronskih inštrumentov. Zvok proizvajata s približevanjem drug drugemu, z vzpostavljanje fizičnega stika kot so dotiki, udarci, poljubi. Zvok, ki ga oddajata, teče skozi njuni telesi v obliki[]

Tip Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Umetniška izjava
Datacija 27. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 08:19

'Autoinducer_Ph-1' je predelava tradicionalne azijske tehnike pridelave riža, ki izkorišča naravno simbiozo med praprotjo iz rodu Azolla in cianobakterijo iz rodu Anabaena. V instalaciji je to razmerje določeno z novimi parametri,[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Samostojna razstava
Datacija 27. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 15:12

'Autoinducer_Ph-1' je predelava tradicionalne azijske tehnike pridelave riža, ki izkorišča naravno simbiozo med praprotjo iz rodu Azolla in cianobakterijo iz rodu Anabaena. V instalaciji je to razmerje določeno z novimi parametri,[]

Tip Programirana umetnost, Eksperimentalna glasba, Live act, Programirana glasba, Zvočni performans, Zvočnovizualni performans
Datacija 20. maj 2008
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 19:29

Zvočna intervencija 'Error Trash v.1.3' je nadaljevanje projekta 'Paralelne podatkovne napake 1.1', kjer se avtor osredotoča na vprašanja, povezana z ''real-time'' prenosi podatkov v sodobnih, široko[]

Tip Body art / Live art, Sodobni ples
Datacija 11. december 2007
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Alliger Arts Production, AXIS Dance Company
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 12:56

Opozorilo: Pri performansu je prišlo do tehničnih težav.   []

Tip Body art / Live art, Plesni performans
Datacija 11. december 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Alliger Arts
Koprodukcija Galerija Kapelica
Trajanje 14:59

Performans je bil del mednarodnega festivala 'Ekstravagantna telesa' (12. — 15. december 2007, Studentski centar, Zagreb) v produkciji biroja za sodobne umetniške prakse KONTEJNER. Pomoč pri izvedbi: Zavod BUNKER.

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 1. marec 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 27:08

Politična zavest Evropejcev je v razmerju do evropske 'stvari' na najnižji ravni doslej in evrokrati si belijo glave z rešitvami, ki bi intervenirale v bazo tako, da bi politične ideje v službi ekonomije obarvale mit o uniji v tako[]

Tip Artivizem, Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 1. marec 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 11:55

Politična zavest Evropejcev je v razmerju do evropske 'stvari' na najnižji ravni doslej in evrokrati si belijo glave z rešitvami, ki bi intervenirale v bazo tako, da bi politične ideje v službi ekonomije obarvale mit o uniji v tako[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans, Izjava
Datacija 1. marec 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 08:43

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 1. marec 2007
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 11:57

Politična zavest Evropejcev je v razmerju do evropske 'stvari' na najnižji ravni doslej in evrokrati si belijo glave z rešitvami, ki bi intervenirale v bazo tako, da bi politične ideje v službi ekonomije obarvale mit o uniji v tako[]

Tip Body art / Live art, Predavateljski performans
Datacija 19. december 2006
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 31:41

Tip Programirana umetnost, Robotska umetnost, Artivizem, Umetnost v javnem prostoru
Datacija 22. december 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 60:08

V zadnjih letih smo priča družbenim spremembam, ki vnašajo v splošno sliko družbe vedno večji procent revščine. V njej ali na pragu nje živijo različne marginalizirane skupine kot so revni posamezniki in družine, begunci[]

Tip Večmedijska instalacija, Robotska umetnost
Datacija 6. december 2005
Produkcija Galerija Kapelica
Mesto produkcije Slovenija
Trajanje 53:57

Seksualizirana robota sta avtonomni platformi na kolesih, opremljeni z moškimi in ženskimi najlonskimi genitalnimi organi. Robota sta programirana tako, da raziskujeta svojo okolico ter se sem in tja vzburita in skušata locirati[]

Tip Večmedijska instalacija, Biotehnološka umetnost
Datacija 3. november 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 40:54

Projekt je bil predstavljen kot del spremljevalnega programa festivala Break 2.3 festival: 'Nove vrste' (7. – 21. november 2005, www.break-festival.org) 

Tip Participatorni performans, Vztrajnostni performans
Datacija 17. junij 2005
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 21:16

Ena od pomembnih lastnosti, ki performans loči od gledališke predstave, je status obiskovalcev umetniškega dogodka. Ta se od gledalcev gledališke predstave loči po tem, da so priča dogodka, včasih pa celo sodelavci oz.[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 20. december 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija MG+MSUM
Trajanje 29:19

Aceptio corpus alieni je medicinski termin za označevanje uspešnega zraščanja darovanega tkiva ali organa v gostiteljevo telo. Performans Acceptio spada v opus intimističnih projektov kjer Tabar kontrastira osebno in duhovno[]

Tip Body art / Live art, Vztrajnostni performans
Datacija 20. december 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Koprodukcija MG+MSUM
Trajanje 10:05

Aceptio corpus alieni je medicinski termin za označevanje uspešnega zraščanja darovanega tkiva ali organa v gostiteljevo telo. Performans Acceptio spada v opus intimističnih projektov kjer Tabar kontrastira osebno in duhovno[]

Tip Svetlobna instalacija, Zvočna instalacija, Programirana umetnost, Robotska umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 7. december 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 03:37

Andres Bosshard ljubi velike inštalacije. Ne le zaradi velikosti, temveč zaradi preseganja okvirov - prebijanje zvočne meje in poseganja izza robov predstavljivega, ki se nam potem vrača kot odmev - to je tisto, kar ga fascinira! Igra se z[]

Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 16:39

f18institut ne sanjari o ultimativnih "ubijalskih aplikacijah" niti o razvijanju tako imenovane 'informacijske družbe'. Skupina želi svoje občinstvo nagovarjati igrivo, z mogočim in nemogočim, sanjami pa tudi z morami.[]

Tip Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Body art / Live art, Plesni performans
Datacija 29. januar 2004
Mesto produkcije Ljubljana
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 40:37

Hannah Sim in Mark Steger predstavljata jedro skupine Osseus Labyrinth, ki slovi po performansih, v katerih gre za nizanje ekspresivnih položajev teles v smeri nekakšne post-humane iluzije in pri katerih se zdi, da večkrat negirajo zakone[]

Tip In situ, Eksperimentalna glasba, Inštrumentalna glasba, Body art / Live art, Plesni performans
Datacija 29. januar 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 62:28

Hannah Sim in Mark Steger predstavljata jedro skupine Osseus Labyrinth, ki slovi po performansih, v katerih gre za nizanje ekspresivnih položajev teles v smeri nekakšne post-humane iluzije in pri katerih se zdi, da večkrat negirajo zakone[]

Tip Satira
Datacija 8. januar 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 36:55

Pax Slovenica problematizira eno najbolj razvpitih in delikatnih tem polpretekle slovenske zgodovine, ki se kaže skozi še vedno aktualno potrebo po spravi. Ker spomenika, ki bi se poklonil tako žrtvam partizanov kot tudi žrtvam domobrancev[]

Tip Satira
Datacija 8. januar 2004
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Galerija Kapelica
Trajanje 04:09

Pax Slovenica problematizira eno najbolj razvpitih in delikatnih tem polpretekle slovenske zgodovine, ki se kaže skozi še vedno aktualno potrebo po spravi. Ker spomenika, ki bi se poklonil tako žrtvam partizanov kot tudi žrtvam domobrancev[]

Tip Generativna umetnost, Programirana umetnost, Zvočna umetnost, Eksperimentalna glasba, Zvočni performans
Datacija 22. december 2003
Mesto produkcije Ljubljana, Slovenija
Produkcija Zavod Projekt Atol, Kiberpipa - OPALab (Open Audio Institute), RX:TX
Trajanje 48:24

V skladu z Holzerjevim večletnim ukvarjanjem z radijem in radijskimi valovi kot medijem in samim izvorom zvoka, ki ob obdelavi in procesiranju dobi svojo (samo-)referenčnost, bo tudi v tokratnem perfomansu uporabljal elektromagnetno valovanje[]